Klientom brakuje czasu, więc dania gotowe rosną

Przebojem rozpychają się na polskich półkach dania chłodzone czy takie o obniżonej i precyzyjnie wyliczonej liczbie kalorii.

Publikacja: 25.09.2019 04:10

Klientom brakuje czasu, więc dania gotowe rosną

Foto: Blooomberg

Sprzedaż gotowych dań chłodzonych wzrosła w ciągu ostatniego roku na polskim rynku aż o 26 proc., do 1,52 mld zł – policzył Nielsen dla „Rzeczpospolitej".

Łącznie polski rynek gotowych dań jest warty ponad 2,7 mld zł. Składają się na niego jeszcze dania półkowe, które zanotowały 5 proc. wzrostu i ich rynek jest warty obecnie 488 mln zł, oraz dania mrożone, w tym pizze, zapiekanki i pierogi, które wzrosły w ciągu ostatnich 12 miesięcy o 3 proc., sięgając do 705 mln zł.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne