Reklama
Rozwiń
Reklama

Klientom brakuje czasu, więc dania gotowe rosną

Przebojem rozpychają się na polskich półkach dania chłodzone czy takie o obniżonej i precyzyjnie wyliczonej liczbie kalorii.

Publikacja: 25.09.2019 04:10

Klientom brakuje czasu, więc dania gotowe rosną

Foto: Blooomberg

Sprzedaż gotowych dań chłodzonych wzrosła w ciągu ostatniego roku na polskim rynku aż o 26 proc., do 1,52 mld zł – policzył Nielsen dla „Rzeczpospolitej".

Łącznie polski rynek gotowych dań jest warty ponad 2,7 mld zł. Składają się na niego jeszcze dania półkowe, które zanotowały 5 proc. wzrostu i ich rynek jest warty obecnie 488 mln zł, oraz dania mrożone, w tym pizze, zapiekanki i pierogi, które wzrosły w ciągu ostatnich 12 miesięcy o 3 proc., sięgając do 705 mln zł.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Sezonowa mobilizacja w branży
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Analizy Rzeczpospolitej
E-handel korzysta z coraz bardziej nowatorskich rozwiązań
Analizy Rzeczpospolitej
Karty płatnicze i mobilne płatności NFC – tak dziś płacą Polacy
Analizy Rzeczpospolitej
Płatności coraz mocniej bazują na technologii
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama