Reklama

Kompleksowa usługa PZU

Kielecki Artimed NZOZ, radomski Polmedic, przychodnie w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Opolu, Płocku, Włocławku, Częstochowie i Jaworznie to nabytki PZU Zdrowie. Spółka planuje do 2020 roku czterokrotny wzrost obrotów w stosunku do 2015 roku, do miliarda złotych.

Publikacja: 27.12.2016 20:38

Pierwsza placówka medyczna sygnowana znakiem PZU Zdrowie została otwarta w listopadzie 2016 r. w cen

Pierwsza placówka medyczna sygnowana znakiem PZU Zdrowie została otwarta w listopadzie 2016 r. w centrum Katowic.

Foto: materiały prasowe

PZU Zdrowie zamierza umocnić się na wartym ponad 40 mld zł rynku prywatnej opieki medycznej. Analitycy spodziewają się najszybszego wzrostu właśnie rynku usług płatnych bezpośrednio przez pacjentów oraz abonamentów medycznych.

W ramach Grupy PZU spółka PZU Zdrowie SA jest odpowiedzialna za realizację usług medycznych na rzecz klientów ubezpieczeniowych, abonamentowych, indywidualnych i obsługiwanych w ramach NFZ.

– Decydując się na stworzenie marki PZU Zdrowie oraz firmowanie nią naszych placówek, wsłuchaliśmy się w głos naszych klientów. Jak pokazały badania, klienci utożsamiają markę PZU z gwarancją jakości, poczucia bezpieczeństwa i profesjonalizmem. Chcemy, aby przychodząc do naszych placówek, pacjent doświadczał tych wartości – tłumaczy prezes PZU Zdrowie Paweł Kacprzyk.

PZU Zdrowie nie ogranicza się do przejęć, 8 listopada 2016 roku otworzyło pierwszą własną placówkę medyczną. Przychodnia mieści się w centrum Katowic w nowoczesnym budynku Altus. – Placówka w Katowicach będzie jednostką wyznaczającą nowe standardy jakości obsługi pacjenta. Aranżując wnętrza chcieliśmy, aby były one nowoczesne i spełniające wszelkie normy, ale zarazem niepozbawione ciepła i przyjaznej atmosfery. Zaprojektowaliśmy przestrzeń, koncentrując się na potrzebach i szacunku do naszych pacjentów, a także naszego personelu medycznego – opisuje Paweł Kacprzyk. PZU Zdrowie planuje też budowę kolejnych własnych placówek w największych miastach Polski.

Szeroki zakres usług

Pierwsza przychodnia PZU Zdrowie ma wyjątkowo szeroką ofertę medyczną. Z jednej strony umożliwia przeprowadzenie kompleksowych badań medycyny pracy, m.in. w wysokospecjalistycznej pracowni do wykonywania psychotestów, z drugiej – zapewnia dostęp do lekarzy pierwszego kontaktu i licznych specjalistów: alergologa, endokrynologa, ginekologa, kardiologa, laryngologa, neurologa, okulisty i urologa. Dodatkowo na miejscu można wykonać USG oraz badania laboratoryjne. Co ważne, placówka obsłuży zarówno pacjentów komercyjnych, jak i ubezpieczonych w państwowym systemie zdrowotnym, na podstawie kontraktów zawartych z NFZ.

Reklama
Reklama

Podobnie rozbudowaną ofertę zapewnia kielecka placówka. Jest to pełnoprofilowa przychodnia z lekarzami wielu specjalizacji, rehabilitacją, medycyną sportową oraz pracy. Ofertę uzupełniają dwie placówki z lekarzami rodzinnymi. Atutem firmy są znane w całym mieście dyżury chirurgiczne, ortopedyczne oraz okulistyczne.

– Liczba ubezpieczonych przez PZU Zdrowie, szczególnie w dużych miastach, dynamicznie wzrasta. Dlatego zamierzamy część budżetu przeznaczyć na budowę własnych, pełnoprofilowych przychodni. Będziemy stawiać na wysoką jakość medyczną, inwestować w standard obsługi pacjenta i oferować nowoczesne rozwiązania technologiczne. Już dziś, tylko w ramach ubezpieczeń medycznych PZU obsługujemy blisko 600 tysięcy pacjentów.

Uwzględniając pacjentów obsługiwanych w placówkach własnych PZU, liczba ta jest znacznie wyższa. Docelowo zakładamy, że własne placówki będą ważnym elementem w zakresie obsługi naszych ubezpieczonych – dodał odpowiedzialny za akwizycje oraz nadzór nad siecią placówek własnych członek zarządu PZU Zdrowie Arkadiusz Hajduk.

Kolejne nabytki

Na wydatki akwizycyjne w sektorze ochrony zdrowia Grupa PZU zamierza przeznaczyć ok. 330 mln zł.

– Zapraszamy właścicieli centrów medycznych i przychodni o ugruntowanej renomie, którzy byliby zainteresowani konsolidacją w ramach Grupy Kapitałowej PZU Zdrowie. Jesteśmy inwestorem branżowym i przede wszystkim zależy nam na wspólnym rozwoju. W kontekście planowanych zmian i reform synergie z funkcjonowania w ramach dużej i stabilnej sieci są oczywiste – podkreślił Arkadiusz Hajduk.

– Grupa PZU będzie rozwijać swoją ofertę ubezpieczeń zdrowotnych dopasowaną do potrzeb poszczególnych segmentów rynku: klienci korporacyjni, małe i średnie przedsiębiorstwa, samozatrudnieni oraz klienci indywidualni. Zamierzamy ją sukcesywnie wprowadzać na rynek w kolejnych latach z wykorzystaniem kluczowych kanałów sprzedaży Grupy PZU – dodał Paweł Kacprzyk.

Reklama
Reklama

materiał powstał we współpracy z PZU

Analizy Rzeczpospolitej
Sezonowa mobilizacja w branży
Analizy Rzeczpospolitej
E-handel korzysta z coraz bardziej nowatorskich rozwiązań
Analizy Rzeczpospolitej
Karty płatnicze i mobilne płatności NFC – tak dziś płacą Polacy
Analizy Rzeczpospolitej
Płatności coraz mocniej bazują na technologii
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama