Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland
Menedżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży, zarządzania i marketingu marek technologicznych. Obecnie jako dyrektor zarządzający odpowiada za polski oddział marki Haier, największego producenta AGD na świecie. W swojej pracy stara się łączyć pasję oraz niestandardowe podejście do działań marketingowych. Absolwent politologii na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studiów z zakresu MBA. Z firmą Haier na obecnym stanowisku związany od 2015 r., w sumie pracuje w niej od 2014 r. Od 2002 r. jest też właścicielem firmy Advisory Services. Związany jako udziałowiec także z Retail Services.
Marek Szymański, prezes Franke Polska
Od 20 lat związany z firmą Franke. Karierę rozpoczął na stanowisku kierownika działu controllingu Europy Środkowo-Wschodniej. Przez osiem lat zarządzał procesami finansowymi koncernu. Od 2003 r. dyrektor Departamentu Business Development w Europie Środkowo-Wschodniej oraz członek rad nadzorczych spółek Franke w kilku krajach. Prezes Franke Polska od 2006 r., jest też dyrektorem regionalnym na Europę Wschodnią. Studiował w warszawskiej SGH na Wydziale Handlu Zagranicznego i na Uniwersytecie w Essen, w Niemczech, na Wydziale Zarządzania Przedsiębiorstwem. Od 2014 r. prezes Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej.
Piotr Płochocki, założyciel marki MPM