Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.05.2017 19:20 Publikacja: 09.05.2017 19:20
Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland.
Foto: materiały prasowe
Marek Szymański, prezes Franke Polska.
Foto: materiały prasowe
Piotr Płochocki, założyciel marki MPM.
Foto: materiały prasowe
Ewa Tomaszek, prezes Galicja Tomaszek.
Foto: materiały prasowe
Wojciech Ćmikiewicz, członek zarządu Vorwerk Polska.
Foto: materiały prasowe
Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland
Menedżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży, zarządzania i marketingu marek technologicznych. Obecnie jako dyrektor zarządzający odpowiada za polski oddział marki Haier, największego producenta AGD na świecie. W swojej pracy stara się łączyć pasję oraz niestandardowe podejście do działań marketingowych. Absolwent politologii na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studiów z zakresu MBA. Z firmą Haier na obecnym stanowisku związany od 2015 r., w sumie pracuje w niej od 2014 r. Od 2002 r. jest też właścicielem firmy Advisory Services. Związany jako udziałowiec także z Retail Services.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chatboty, nowatorskie metody płatności i rosnący udział AI w wyszukiwaniu i nabywaniu produktów – w tym kierunku...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Choć sytuacja branży się poprawia, to wyzwań nadal nie brakuje. Liczba aptek od lat spada, a marże w hurcie są p...
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas