Reklama

Chętni do grona liderów

Po tym jak w rekordowym tempie Samsung został jednym z największych sprzedawców AGD, inne firmy odważniej atakują pozycje liderów. Wybraliśmy kilka z nich, rozwijających się w szczególnie szybkim tempie

Publikacja: 09.05.2017 19:20

Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland.

Foto: materiały prasowe

Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland

Menedżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży, zarządzania i marketingu marek technologicznych. Obecnie jako dyrektor zarządzający odpowiada za polski oddział marki Haier, największego producenta AGD na świecie. W swojej pracy stara się łączyć pasję oraz niestandardowe podejście do działań marketingowych. Absolwent politologii na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studiów z zakresu MBA. Z firmą Haier na obecnym stanowisku związany od 2015 r., w sumie pracuje w niej od 2014 r. Od 2002 r. jest też właścicielem firmy Advisory Services. Związany jako udziałowiec także z Retail Services.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama