Reklama

Chętni do grona liderów

Po tym jak w rekordowym tempie Samsung został jednym z największych sprzedawców AGD, inne firmy odważniej atakują pozycje liderów. Wybraliśmy kilka z nich, rozwijających się w szczególnie szybkim tempie

Publikacja: 09.05.2017 19:20

Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland.

Foto: materiały prasowe

Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland

Menedżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży, zarządzania i marketingu marek technologicznych. Obecnie jako dyrektor zarządzający odpowiada za polski oddział marki Haier, największego producenta AGD na świecie. W swojej pracy stara się łączyć pasję oraz niestandardowe podejście do działań marketingowych. Absolwent politologii na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studiów z zakresu MBA. Z firmą Haier na obecnym stanowisku związany od 2015 r., w sumie pracuje w niej od 2014 r. Od 2002 r. jest też właścicielem firmy Advisory Services. Związany jako udziałowiec także z Retail Services.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama