Reklama
Rozwiń

Konsumenci chcą nowych kategorii

Popyt na elektronikę zmienia się. O ile największy udział w wydatkach ma wciąż IT czy AGD, o tyle o tempie wzrostu przesądzają rozwiązania nowe, głównie mobilne.

Publikacja: 06.06.2017 20:43

W ostatnich latach struktura sprzedaży zmienia się nieznacznie, jednak kierunek jest wyraźny. Spada udział szerokiego segmentu elektroniki konsumenckiej, do którego wchodzą telewizory, odtwarzacze muzyczne czy akcesoria. Spadł też udział sprzętu IT, choć zdaniem branży to raczej chwilowe spowolnienie.

Kuchnia na fali

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy