Reklama

Modowi zapaleńcy i wizjonerzy

Choć tak zwane sieciówki dominują w odzieżowym krajobrazie, to rośnie grono osób chętnych, aby z mody uczynić swój biznes. Nastały dobre czasy zarówno dla nowych, jak i doświadczonych niezależnych projektantów.

Publikacja: 17.10.2017 20:04

Modowi zapaleńcy i wizjonerzy

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

– Freeshion, Talia Fashion czy Karolina Baczyńska to przykłady polskich marek, które znamy i które moim zdaniem już odniosły sukces – mówi „Rzeczpospolitej" Ilona Franczyk, menedżerka w DaWanda, platformie e-commerce wspierającej działania projektantów w sieci.

DaWanda wywodzi się z Niemiec i działa w kilku krajach Europy. Tylko w Polsce współpracuje z 7 tys. projektantów. Z tej grupy 3 tys. to właściciele marek odzieżowych. I marek tych przybywa.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama