Reklama
Rozwiń

Modowi zapaleńcy i wizjonerzy

Choć tak zwane sieciówki dominują w odzieżowym krajobrazie, to rośnie grono osób chętnych, aby z mody uczynić swój biznes. Nastały dobre czasy zarówno dla nowych, jak i doświadczonych niezależnych projektantów.

Publikacja: 17.10.2017 20:04

Modowi zapaleńcy i wizjonerzy

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

– Freeshion, Talia Fashion czy Karolina Baczyńska to przykłady polskich marek, które znamy i które moim zdaniem już odniosły sukces – mówi „Rzeczpospolitej" Ilona Franczyk, menedżerka w DaWanda, platformie e-commerce wspierającej działania projektantów w sieci.

DaWanda wywodzi się z Niemiec i działa w kilku krajach Europy. Tylko w Polsce współpracuje z 7 tys. projektantów. Z tej grupy 3 tys. to właściciele marek odzieżowych. I marek tych przybywa.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy