Reklama

Branża mediowa: Stabilnie, ale nie bez zmian

Nowe przepisy, projekty wydawnicze i zmiany właścicielskie czekają branżę mediową w 2018 roku.

Aktualizacja: 11.01.2018 21:20 Publikacja: 09.01.2018 20:00

Foto: Bloomberg

Wydatki na reklamę w Polsce wzrosną w przyszłym roku o zaledwie ok. 2 proc., branżę czeka też kilka kluczowych prawnych zmian, których skutki trudno dziś przewidzieć, jak zakaz reklamy leków OTC czy piwa. Będzie buzować po zapowiadanych przejęciach, ruszą nowe tytuły prasowe.

Agencja Zenith spodziewa się w przyszłym roku wzrostu rynku o 1,9 proc., a Starcom – o 2,5 proc.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama