Reklama
Rozwiń

Kakaowe zdrowsze od wody? Firma zmienia hasło reklamowe

Niemiecka firma Landliebe wymyśliła chwytliwy slogan promocyjny dla swojego mleka o smaku kakao. Jednak według organizacji konsumenckiej Foodwatch wprowadza ono w błąd i na dodatek jest ono nieprawdziwe.

Aktualizacja: 26.11.2018 14:13 Publikacja: 26.11.2018 14:01

Kakaowe zdrowsze od wody? Firma zmienia hasło reklamowe

Foto: Adobe Stock

ula

Landliebe - marka należąca do koncernu FrieslandCampina - przekonywał swoich klientów, że "kakao podnosi inteligencję", "kakao do śniadania powoduje mniejszą próchnicę niż mleko". Firma wymyśliła też chwytliwe hasło: "Kakao podnosi sprawność psychiczną" (Kakao macht geistig fit).

Jednak według Foodwatch to wszystko nie jest prawdą. Na dodatek takie stwierdzenia znalazły się w broszurach rozdawanych rodzicom w szkołach w Berlinie i kraju związkowym Brandenburgia oraz Północna Nadrenia-Westfalia. Landliebe jest największym dostawcą mleka do szkół w tych landach.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama