Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.05.2019 10:29 Publikacja: 24.05.2019 07:09
Foto: Adobe Stock
Szwedzki oddział McDonald's we współpracy z agencją reklamową NORD DDB kolejny już raz udowadnia, że fastfood nie musi się kojarzyć tylko z szybkim (i niekoniecznie dietetycznym) jedzeniem. Z okazji Światowego Dnia Pszczoły przygotowany został specjalny projekt, który udowadnia, że również takie koncerny, jak McDonald's chcą być postrzegane jako odpowiedzialne i dbające o środowisko naturalne.
Tym specjalnym projektem jest McHive, czyli specjalny ul w kształcie miniaturowego McDonalda (odwzorowano nawet okienka drive). W środku jest miejsce dla całego roju.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas