Reklama

Żabka okupuje się w dietach pudełkowych. Kolejne przejęcie

Przejęcie lidera rynku, czyli Maczfit było początkiem. Teraz spółka kupuje także Dietly.pl, wiodącą porównywarkę ofert.

Aktualizacja: 31.05.2021 14:13 Publikacja: 31.05.2021 12:47

Żabka okupuje się w dietach pudełkowych. Kolejne przejęcie

Foto: materiały prasowe

Umowę podpisały Żabka Polska oraz firma MasterLifeSolutions – właściciel marki Dietly.pl. Oferta platformy obejmuje ponad 400 marek działających na polskim rynku cateringu dietetycznego. Wraz z zawarciem umowy Żabka stała się większościowym udziałowcem właściciela Dietly.pl. Twórcy platformy, Przemysław Skokowski i Waldemar Pieniak, pozostaną w rolach osób zarządzających i udziałowców.

Dietly.pl to działająca od 2019 roku platforma e-commerce integrująca ponad 400 dostawców cateringu dietetycznego z całej Polski, z przyjaznymi dla klientów opcjami zarządzania zamówieniami, wybierania, porównywania i wyszukiwania, dopasowanymi do oczekiwań. Ma już 330 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie, 150 tys. opinii na platformie oraz ponad 210 tys. zarejestrowanych stałych użytkowników.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama