Reklama

Żabka okupuje się w dietach pudełkowych. Kolejne przejęcie

Przejęcie lidera rynku, czyli Maczfit było początkiem. Teraz spółka kupuje także Dietly.pl, wiodącą porównywarkę ofert.

Aktualizacja: 31.05.2021 14:13 Publikacja: 31.05.2021 12:47

Żabka okupuje się w dietach pudełkowych. Kolejne przejęcie

Foto: materiały prasowe

Umowę podpisały Żabka Polska oraz firma MasterLifeSolutions – właściciel marki Dietly.pl. Oferta platformy obejmuje ponad 400 marek działających na polskim rynku cateringu dietetycznego. Wraz z zawarciem umowy Żabka stała się większościowym udziałowcem właściciela Dietly.pl. Twórcy platformy, Przemysław Skokowski i Waldemar Pieniak, pozostaną w rolach osób zarządzających i udziałowców.

Dietly.pl to działająca od 2019 roku platforma e-commerce integrująca ponad 400 dostawców cateringu dietetycznego z całej Polski, z przyjaznymi dla klientów opcjami zarządzania zamówieniami, wybierania, porównywania i wyszukiwania, dopasowanymi do oczekiwań. Ma już 330 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie, 150 tys. opinii na platformie oraz ponad 210 tys. zarejestrowanych stałych użytkowników.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Przemysł spożywczy
Wojna o piwo i „małpki” w Sejmie. Kto zyska na zakazie reklam?
Reklama
Reklama