Reklama
Rozwiń
Reklama

Producenci napojów alkoholowych dzielą się alkoholem w obliczu epidemii

W Korei Południowej producenci popularnych napojów alkoholowych przekazują etanol na rzecz dezynfekcji.

Aktualizacja: 04.03.2020 16:46 Publikacja: 04.03.2020 13:02

Producenci napojów alkoholowych dzielą się alkoholem w obliczu epidemii

Foto: Fotorzepa/Michał Walczak

Podobnie jak w wielu innych krajach, w Korei Południowej preparaty do odkażania rąk znikają błyskawicznie ze sklepowych i aptecznych półek. Do produkcji żeli i preparatów dezynfekujących potrzebny jest alkohol, którego zapasy są ograniczone. Koreańscy producenci popularnego w tym kraju napoju alkoholowego soju postanowili, że w obecnej chwili ważniejsza jest dezynfekcja. Spirytus używany normalnie do produkcji soju przekazują na rzecz produkcji preparatów dezynfekcyjnych.

- Popyt na etanol do dezynfekcji wzrósł, podczas gdy dostawy są ograniczone. Zdecydowaliśmy się go zapewnić – powiedział Reutersowi przedstawiciel Daesun Distillng z miasta Busan.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama