Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.12.2017 10:18 Publikacja: 28.12.2017 10:11
Foto: Bloomberg
W rozmowie z tygodnikiem „Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung" dodaje jednak, że pozytywny efekt w postaci dodatkowych przychodów zostanie częściowo zniesiony dodatkowymi kosztami. Po zaprzestaniu przez Air Berlin lotów w końcu października Lufthansa zwiększyła swe moce przewozowe, uruchomiła np. loty jumbo-jeta B747 na trasie z Frankfurtu do Berlina, aby zaspokoić popyt.
Dwa tygodnie temu Lufthansa zrezygnowała z zamiaru kupienia Niki, linii lotniczej należącej wcześniej do Air Berlina, bo Bruksela nie dałaby na to zgody. Ta decyzja spowodowała bankructwo tego austriackiego przewoźnika, Lufthansa zasiliła go wcześniej sumą 70 mln euro, zanim zorientowała się, że nie dostanie zgody na jego kupno. Linia założona przez Niki Laudę jest pod ochroną przed wierzycielami, więc Lufthansa ma znikomą szansę odzyskania tych pieniędzy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas