Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.11.2019 12:46 Publikacja: 21.11.2019 11:36
Foto: Bloomberg
Nie powinno to dziwić. Jacob Schram wprawdzie nie był wcześniej związany z branżą lotniczą, ale przed przejściem do Norwegian Air pracował w McKinseyu, czyli firmie doradczej wyspecjalizowanej właśnie w cięciu kosztów. Kiedy jej przedstawiciele pojawiają się w jakimkolwiek przedsiębiorstwie, wiadomo, że zmiany pójdą na ostro.
Kjos, który odszedł w lipcu 2019 zostawił po sobie dobrze zorganizowaną linię lotniczą, 3. co do wielkości low-costa w Europie, który miał ambitne plany rozwoju. Jako pierwszy zaoferował tańsze loty za Atlantyk, co naruszyło poważnie interesy konkurencji, zwłaszcza British Airways. Tyle, że ta ekspansja poszła bardzo szybko, trzeba ją teraz zweryfikować, a do kłopotów finansowych dołożyły się jeszcze problemy z uziemieniem B737 MAX. Teraz Schram, który przed McKinseyem pracował w Circle K teraz zapewnia, że brak doświadczenia w branży wcale nie jest jego słabością, bo przemysł naftowy i dystrybucja paliw są także bardzo konkurencyjnymi dziedzinami.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas