Reklama

Condor powiększa siatkę

Od 3 listopada niemiecki Condor, największa linia czarterowa w tym kraju poleci dwa razy w tygodniu z Duesseldorfu do meksykańskiego kurortu Cancun. Condor już lata tam z Monachium i Frankfurtu.

Aktualizacja: 08.03.2020 12:42 Publikacja: 08.03.2020 12:05

Condor powiększa siatkę

Foto: materiały prasowe

Linia zapowiada również kolejne nowe kierunki w sezonie zimowym 2020/2021. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem w kwietniu Polska Grupa Lotnicza przejmie niemieckiego przewoźnika. Trzy tygodnie temu niemiecki urząd antymonopolowy wyraził zgodę na tę transakcję.

Karaibska siatka Condora , to także rejsy z Monachium i Frankfurtu między innymi do Cancun i Punta Cana na Dominikanie oraz kubańskiego kurort Varadero, a także San Juan w Portoryko, San Jose w Kostaryce, czy Grenady oraz Panamy. Do tegorocznego rozkładu dojdą jeszcze loty z Monachium do Seattle. A ceny biletów są znacznie niższe od sprzedawanych przez tradycyjnych przewoźników. Na przykład z Warszawy do Curacao polecimy za 540 euro, podczas gdy kiedy wybierzemy na tej samej trasie linie Air France KLM, to zapłacimy 900 euro. W obu przypadkach jest to podróż powrotna, z jedną przesiadką i bez możliwości zmiany daty rezerwacji. Bardzo ciekawe ceny, także na rejsy z Warszawy ma Condor na podróże po Europie. Na przykład na Wyspy Kanaryjskie można polecieć już za 80 euro. Przesiadka w lotach z Warszawy może być we Frankfurcie, Monachium, czy Duesseldorfie, dokąd LOT lata odpowiednio 5, 6 i 3 razy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Minister infrastruktury Dariusz Klimczak: PKP Intercity przywróci połączenia do 14 miast
Transport
Polska zamknęła granicę. Chińskie towary popłyną przez rosyjską Arktykę
Transport
Pokłosie zamówienia LOT-u. Airbus podwoi zatrudnienie w Polsce
Transport
PKP Cargo musi szukać zleceń i oszczędności
Transport
LOT rośnie szybciej niż konkurencja. Ale problemów nie brakuje
Reklama
Reklama