Reklama

21- piętrowy Central Point nad tunelem metra

Pierwszy w Polsce wysokościowiec belgijskiego dewelopera - firmy Immobel - stanie przy ul. Marszałkowskiej.

Aktualizacja: 10.12.2017 13:06 Publikacja: 10.12.2017 12:47

Central Point - biurowiec u zbiegu ul. Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej w Warszawie

Central Point - biurowiec u zbiegu ul. Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej w Warszawie

Foto: Materiały Inwestora

Planowany biurowiec był znany pod nazwą CBD One. Inwestor przemianował go teraz na Central Point, co nawiązuje wprost do lokalizacji obiektu u zbiegu głównych arterii miasta – ul. Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej, bezpośrednio nad jedynym w Warszawie skrzyżowaniem dwóch linii metra.

- Inwestycja uzyskała już prawomocne pozwolenie na budowę, która ruszy na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2018 roku. Trwają intensywne prace projektowe i inżynieryjne - mówią przedstawiciele firmy Immobel. - W biurowcu nad stacją metra Świętokrzyska zastosujemy najnowsze rozwiązania konstrukcyjne i aranżacyjne. 21-piętrowy budynek biurowy z funkcją usługową o powierzchni całkowitej 19,1 tys. mkw. ma być oddany do użytku w połowie 2020 roku. Central Point, który stanie w samym sercu Warszawy, na przecięciu dwóch linii metra oraz przy trasach wielu autobusów i tramwajów, niedaleko stacji Veturilo, będzie jednym z najlepiej skomunikowanych biurowców w Warszawie - podkreślają.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Echo Investment sprzedało centrum handlowe Libero za 103 mln euro
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Nieruchomości
BPI Real Estate Poland kupuje biurowiec w Warszawie. Mogą tu powstać mieszkania
Nieruchomości
Jak się zmieniają nastroje na rynku mieszkań? Kto odpowiada za patodeweloperkę?
Nieruchomości
Sieć parków handlowych Vendo w Polsce sprzedana za 1,3 mld zł
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Klienci liczą, porównują, negocjują. „Nie można bawić się cenami”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama