Reklama

H&M testuje wypożyczanie ubrań. Nie kupuj, pożyczaj

Szwedzka sieć handlowa H&M rozpoczęła testowanie nowej usługi, pozwalającej na wypożyczenie ubrań zamiast ich kupowania.

Aktualizacja: 09.12.2019 14:56 Publikacja: 09.12.2019 12:24

H&M testuje wypożyczanie ubrań. Nie kupuj, pożyczaj

Foto: Bloomberg

ula

Wykupując specjalny, roczny abonament będzie można wypożyczyć dowolna ilość ubrań z marki COS. Program jest na razie testowany tylko w Chinach, przy współpracy z chińską platformą YCloset, która zajmuje się wypożyczaniem ubrań.

Od początku grudnia przez trzy miesiące będą na niej dostępne ubrania z marki COS należącej do H&M. Szwedzkiej sieci chodzi o promocję świadomości ekologicznej i ograniczania zakupów. Zamiast kupować można teraz tylko wypożyczyć.

Czytaj także: Sieć sklepów COS wypuściła nową kolekcję z niesprzedanych ubrań

YCloset ma 15 mln zarejestrowanych użytkowników, którzy najczęściej wybierają miesięczny abonament a nie płatność za jedną sztukę ubrania i mają też możliwość wykupienia ubrania po okresie wypożyczenia - informuje agencja Reutera.

Także takie marki jak Banana Republic of Gap Inc. i Bloomingdale's rozpoczęły usługi wypożyczania ubrań. Po opłaceniu miesięcznego abonamentu można wypożyczyć dowolną ilość ubrań.

Reklama
Reklama

W Szwecji H&M zdecydował się na uruchomienie pierwszej wypożyczalni eleganckich sukien świątecznych. Zamiast abonamentu wystarczy zapłacić za wypożyczenie jednej sztuki.

Handel
Żabka pokazuje wyniki. Co ciekawego widać między wierszami?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
LPP kontra Hindenburg. Prokuratura: Tok postępowania torpedowany
Handel
Amazon szykuje potężne zwolnienia. Obejmą nawet 30 tys. pracowników biurowych
Handel
USA i Japonia zawarły umowę w sprawie metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Walka o metale ziem rzadkich. Donald Trump spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama