Reklama
Rozwiń
Reklama

Deloitte: Black Friday to jedynie zabieg marketingowy

Promowany przez sprzedawców on-line Black Friday to wciąż jedynie zabieg marketingowy - obniżka cen w tym dniu w porównaniu do poprzedniego piątku wyniosła średnio 1,3 proc. - wynika z raportu firmy doradczej Deloitte.

Aktualizacja: 04.12.2017 12:09 Publikacja: 04.12.2017 12:00

Deloitte: Black Friday to jedynie zabieg marketingowy

Foto: Bloomberg

Analiza ofert 800 sklepów internetowych przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo pokazała, że promowany przez sprzedawców on-line Black Friday to wciąż jedynie zabieg marketingowy. Ze "Świątecznego barometru cenowego" wynika, że obniżka cen w tym dniu, tj. 24 listopada br. w porównaniu do poprzedzającego piątku 17 listopada br. wyniosła zaledwie średnio 1,3 proc.

W corocznym badaniu Deloitte "Zakupy świąteczne 2017" analizie poddano najpopularniejsze produkty świąteczne, jak: gry, konsole, drobne AGD, kosmetyki, książki, muzyka, okulary VR, perfumy, gry planszowe, smartfony, telewizory, zabawki oraz zegarki. Za pomocą oprogramowania Dealavo Smart Prices konkretne oferty tych produktów zostały wyszukane oraz podłączone do codziennego monitoringu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama