Reklama

Co trzecie gospodarstwo kupuje żywność online

W pierwszym półroczu 2020 r. Polacy zwiększyli wydatki na produkty FMCG w internecie aż 53 proc. – wynika z danych GfK Polonia, udostępnionych „Rzeczpospolitej".

Aktualizacja: 06.08.2020 06:19 Publikacja: 05.08.2020 21:00

Zakupy internetowe są coraz popularniejsze w kolejnych sektorach rynku. Stopniowo podbijają również

Zakupy internetowe są coraz popularniejsze w kolejnych sektorach rynku. Stopniowo podbijają również rynek spożywczy

Foto: shutterstock

Pandemia wywraca do góry nogami zwyczaje zakupowe Polaków, nawet w kategoriach, w których dotąd zmieniało się niewiele. W efekcie choć konsumenci długo nie chcieli się przekonać do kupowania produktów spożywczych online, to z powodu wirusa i ograniczeń na zakupach wielu postawiło na taką opcję.

Czytaj także: Polacy szturmują e-sklepy. Największy wzrost w Europie

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Chińczycy kupują coraz mniej zegarków. Swatch liczy straty
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Reklama
Reklama