Reklama
Rozwiń
Reklama

Co trzecie gospodarstwo kupuje żywność online

W pierwszym półroczu 2020 r. Polacy zwiększyli wydatki na produkty FMCG w internecie aż 53 proc. – wynika z danych GfK Polonia, udostępnionych „Rzeczpospolitej".

Aktualizacja: 06.08.2020 06:19 Publikacja: 05.08.2020 21:00

Zakupy internetowe są coraz popularniejsze w kolejnych sektorach rynku. Stopniowo podbijają również

Zakupy internetowe są coraz popularniejsze w kolejnych sektorach rynku. Stopniowo podbijają również rynek spożywczy

Foto: shutterstock

Pandemia wywraca do góry nogami zwyczaje zakupowe Polaków, nawet w kategoriach, w których dotąd zmieniało się niewiele. W efekcie choć konsumenci długo nie chcieli się przekonać do kupowania produktów spożywczych online, to z powodu wirusa i ograniczeń na zakupach wielu postawiło na taką opcję.

Czytaj także: Polacy szturmują e-sklepy. Największy wzrost w Europie

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama