Aktualizacja: 18.12.2016 19:32 Publikacja: 18.12.2016 19:23
Foto: Bank Zachodni WBK
Małe i średnie firmy planujące rozwój na zagranicznych rynkach poszukują instrumentów wsparcia, które pomogą im przygotować się do ekspansji. Tego rodzaju wsparcie mogą zaoferować banki. Przykładem jest program Firmowych Ewolucji realizowany przez Bank Zachodni WBK, stanowiący element jego strategii rozwojowej w segmencie MŚP. Ma on przynieść bankowi efekt synergii oraz zwiększyć skuteczność pozyskiwania nowych klientów z grupy małych i średnich przedsiębiorstw.
Firmowe Ewolucje oferują firmom pomoc z zakresu księgowości, prawa, marketingu, wsparcia sprzedaży oraz monitorowania płatności. Według Adriana Kaczmarka, makroregionalnego menedżera ds. wsparcia sprzedaży MŚP, mają być dopełnieniem już posiadanego przez bank narzędzia, jakim jest portal SantanderTrade.com, pozwalający znaleźć potencjalny rynek i kontrahentów. - Firmowe Ewolucje prowadzą firmę dalej, zapewniając usługi i rozwiązania kluczowe na etapie operacyjnej realizacji ekspansji – podkreśla Kaczmarek.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas