Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.12.2016 15:57 Publikacja: 28.12.2016 15:57
Foto: Fotorzepa, Sebastian Elijasz Seb Sebastian Elijasz
Przewoźnik znad Zatoki Arabskiej ujawnił w listopadzie problemy techniczne w silnikach Rolls-Royce dla A380, które miał odebrać. Sześć dostaw odroczono z 2017 r. do 2018, a sześć następnych z 2018 do 2019 r. na podstawie porozumienia linii lotniczej z producentem silników i następnie drugiej umowy Emirates z Airbusem.
Grupa z Tuluzy potwierdziła odrębnie zamiar zmniejszenia rytmu dostaw tych samolotów do 12 rocznie. Przyspieszy też obniżanie kosztów stałych, aby skutki odroczenia odbioru przez Emirates były jak najmniejsze dla równowagi finansowej programu A380, którą producent zamierza utrzymać w 2017 r.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas