Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.12.2016 15:57 Publikacja: 28.12.2016 15:57
Foto: Fotorzepa, Sebastian Elijasz Seb Sebastian Elijasz
Przewoźnik znad Zatoki Arabskiej ujawnił w listopadzie problemy techniczne w silnikach Rolls-Royce dla A380, które miał odebrać. Sześć dostaw odroczono z 2017 r. do 2018, a sześć następnych z 2018 do 2019 r. na podstawie porozumienia linii lotniczej z producentem silników i następnie drugiej umowy Emirates z Airbusem.
Grupa z Tuluzy potwierdziła odrębnie zamiar zmniejszenia rytmu dostaw tych samolotów do 12 rocznie. Przyspieszy też obniżanie kosztów stałych, aby skutki odroczenia odbioru przez Emirates były jak najmniejsze dla równowagi finansowej programu A380, którą producent zamierza utrzymać w 2017 r.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas