Reklama

Kto kolejnym prezydentem USA? Bukmacherzy: Na pewno nie Kaney West

Cześć bukmacherów przyjmuje już zakłady na to, kto zostanie nowym prezydentem Stanów Zjednoczonych w 2020 roku. Na razie prowadzi Donald Trump, ale można stawiać także na Kaney Westa czy jego żonę Kim Kardashian.

Aktualizacja: 22.08.2017 15:47 Publikacja: 22.08.2017 15:42

Najpoważniejszym rywalem dla Donalda Trumpa wg bukmacherów jest Mike Pence. Ale obstawiać można takż

Najpoważniejszym rywalem dla Donalda Trumpa wg bukmacherów jest Mike Pence. Ale obstawiać można także wygraną Ivanki Trump

Foto: AFP

Wśród legalnych bukmacherów Fortuna zapłaci za wygraną Trumpa 2,7 złotego za każdą postawioną złotówkę, nieco więcej można zarobić w LVBet - 4 zł. W obu przypadkach za najpoważniejszego kontrkandydata Donald Trump ma... swojego zastępcę. Za złotówkę postawioną na Mike'a Pence'a bukmacherzy zapłacą 8-9 zł, jeśli wygra aktualny wiceprezydent.

Swoją kandydaturę w wyborach 2020 ogłosił John Delaney, demokratyczny kongresmen z Maryland, który będzie się starał o zdobycie dominacji swojej partii. Co ciekawe, polityk ten nie jest uwzględniony przez bukmacherów. Zamiast tego postawić można na Marka Zuckerberga. W ostatnim czasie dużo mówiło się o tym, że twórca Facebooka rozpocznie karierę polityczną. Jeśli zostałby prezydentem już za trzy lata, za każdą postawioną na niego złotówkę Fortuna chce zapłacić 33 zł, a LVBet aż 151.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1339
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1338
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1337
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1336
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1335
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama