Świąteczne reklama Allegro podbiła serca internautów

Trzyminutowy filmik opowiadający historię starszego pana, który uczy się angielskiego, by móc pojechać do dzieci za granicę, bije w internecie rekordy popularności i udostępnień w mediach społecznościowych.

Aktualizacja: 30.11.2016 12:31 Publikacja: 30.11.2016 11:57

Świąteczne reklama Allegro podbiła serca internautów

Foto: YouTube

Świąteczna reklama sieci Allegro to historia starszego pana, mieszkającego z psem. Pewnego dnia mężczyzna dostaje przesyłkę z kursem języka angielskiego. Rozpoczyna naukę - po całym domu rozkleja karteczki ze słowami, a angielskie zwroty ćwiczy w każdej wolnej chwili. Po jakimś czasie starszy pan otrzymuje walizkę, w którą pakuje się, by pojechać na święta do dzieci mieszkających za granicą.

Trzyminutowy spot w serwisie YouTube obejrzało już ponad 800 tys. osób. Reklama wywołała też spory odzew w mediach społecznościowych. Na Facebooku wyświetliło ją ponad 600 tysięcy osób. Spot zyskał 12 tys. polubień i ponad 600 komentarzy. Udostępniło go blisko 8 tys. osób.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Społeczeństwo
Sondaż: Rok rządów Donalda Tuska. Polakom żyje się lepiej, czy gorzej?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Społeczeństwo
Syryjczyk w Polsce bez ochrony i w zawieszeniu? Urząd ds. Cudzoziemców bez wytycznych
Społeczeństwo
Ostatnie Pokolenie szykuje „wielką blokadę”. Czy ich przybudówka straci miejski lokal?
Społeczeństwo
Pogoda szykuje dużą niespodziankę. Najnowsza prognoza IMGW na 10 dni
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Społeczeństwo
Burmistrz Głuchołaz: Odbudowa po powodzi odbywa się sprawnie