Reklama
Rozwiń
Reklama

Świąteczne reklama Allegro podbiła serca internautów

Trzyminutowy filmik opowiadający historię starszego pana, który uczy się angielskiego, by móc pojechać do dzieci za granicę, bije w internecie rekordy popularności i udostępnień w mediach społecznościowych.

Aktualizacja: 30.11.2016 12:31 Publikacja: 30.11.2016 11:57

Świąteczne reklama Allegro podbiła serca internautów

Foto: YouTube

Świąteczna reklama sieci Allegro to historia starszego pana, mieszkającego z psem. Pewnego dnia mężczyzna dostaje przesyłkę z kursem języka angielskiego. Rozpoczyna naukę - po całym domu rozkleja karteczki ze słowami, a angielskie zwroty ćwiczy w każdej wolnej chwili. Po jakimś czasie starszy pan otrzymuje walizkę, w którą pakuje się, by pojechać na święta do dzieci mieszkających za granicą.

Trzyminutowy spot w serwisie YouTube obejrzało już ponad 800 tys. osób. Reklama wywołała też spory odzew w mediach społecznościowych. Na Facebooku wyświetliło ją ponad 600 tysięcy osób. Spot zyskał 12 tys. polubień i ponad 600 komentarzy. Udostępniło go blisko 8 tys. osób.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Społeczeństwo
Wszystkich Świętych 2025. Znani Polacy, którzy odeszli w ostatnim roku
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Prawdziwy pożar w fikcyjnym bloku
Społeczeństwo
Jak Rosjanie kontrolują ruch autobusowy z Polską
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Społeczeństwo
Piotr M. Majewski, historyk: Żyjemy w okresie nowego rodzaju wojny, która nie przypomina poprzednich
Reklama
Reklama