Klienci banku BGŻ BNP Paribas informują, że pieniądze "znikają" z ich internetowych kont. To jednak nie jest jedyny problem. Część płatności kartą widnieje w systemie bankowości elektronicznej jako dublowana.
Bank przyznaje, że ma "problem", uspokaja, że oszczędności klientów są bezpieczne, obiecuje szybkie rozwiązanie problemu i przeprasza za utrudnienia.
Błędy wyświetlane na kontach internetowych są wynikiem migracji danych przeprowadzonej przez bank w zeszły weekend. Operacja miała na celu ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej i zamiany systemu eBGŻ na Pl@net.
Bank opublikował na Facebooku oświadczenie i informację w jaki sposób klienci mogą sprawdzić prawidłowy stan salda.
"Szanowni Państwo,
Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda na rachunku w sekcji „Moje finanse” (system Pl@net) lub w liście rachunków (system Biznes Pl@net). Saldo widoczne w historii transakcji jest prawidłowe.
Problemy wynikają z przeprowadzanego w Banku procesu ujednolicania bankowości elektronicznej. Zmiany w systemach wprowadzaliśmy w miniony weekend.