Reklama

Awaria w banku BGŻ BNP Paribas

Problem znikających z kont środków pieniężnych i zdublowanych transakcji dotknął klientów BGŻ BNP Paribas.

Aktualizacja: 15.11.2016 13:45 Publikacja: 15.11.2016 13:40

Awaria w banku BGŻ BNP Paribas

Foto: 123RF

Klienci banku BGŻ BNP Paribas informują, że pieniądze "znikają" z ich internetowych kont. To jednak nie jest jedyny problem. Część płatności kartą widnieje w systemie bankowości elektronicznej jako dublowana.

Bank przyznaje, że ma "problem", uspokaja, że oszczędności klientów są bezpieczne, obiecuje szybkie rozwiązanie problemu i przeprasza za utrudnienia.

Błędy wyświetlane na kontach internetowych są wynikiem migracji danych przeprowadzonej przez bank w zeszły weekend. Operacja miała na celu ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej i zamiany systemu eBGŻ na Pl@net.

Bank opublikował na Facebooku oświadczenie i informację w jaki sposób klienci mogą sprawdzić prawidłowy stan salda.

"Szanowni Państwo,
Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda na rachunku w sekcji „Moje finanse” (system Pl@net) lub w liście rachunków (system Biznes Pl@net). Saldo widoczne w historii transakcji jest prawidłowe.
Problemy wynikają z przeprowadzanego w Banku procesu ujednolicania bankowości elektronicznej. Zmiany w systemach wprowadzaliśmy w miniony weekend.

Reklama
Reklama

Pilnie pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu.

Przepraszamy za utrudnienia."

 

Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Społeczeństwo
Co przyciąga do Polski ukraińskich imigrantów? Wyniki badania
Społeczeństwo
Budżet Mazowsza na 2026 rok. Administracja pochłonie więcej niż zdrowie
Społeczeństwo
Zaborów nie widać. Usług publicznych też nie. I zyskuje na tym Konfederacja
Społeczeństwo
Jak zgłosić rosyjski dron przez telefon?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama