- Przygotowujemy się do otwarcia butików w Krakowie i Wrocławiu – powiedział w środę Michał Proszewski, dyrektor generalny firmy Nespresso Polska podczas oficjalnego otwarcia drugiego punktu firmy w naszym kraju.
Należące do szwajcarskiego koncernu Nestle Nespresso – pionier światowego rynku kaw w kapsułkach – swój pierwszy butik w Polsce przy ul. Nowy Świat w Warszawie otworzyło siedem lat temu. Drugi ruszył właśnie w warszawskim centrum handlowym Arkadia.
Jak już informowała „Rzeczpospolita" w ciągu najbliższych trzech, czterech lat Nespresso chce prowadzić butiki w siedmiu największych miastach w Polsce.W sumie w niemal 60 krajach, w których obecne jest Nespresso, działa ok. 330 takich miejsc.
Oprócz butików, firma sprzedaje kawy w kapsułkach i urządzenia do jej przygotowania także przez internet i infolinię. Ekspresy Nespresso są dostępne również u partnerów – m.in. w sklepach z artykułami RTV i AGD. W ponad 130 z nich znajdują się należące do Nespresso stoiska przy których można degustować kawę, poradzić się specjalisty oraz dokonać zakupu maszyny.
Twarzą marki Nespresso od 10 lat jest aktor George Clooney. Reklamy z jego udziałem od 2012 roku emitowane są także w Polsce.