Reklama
Rozwiń
Reklama

Nespresso otworzy butiki we Wrocławiu i Krakowie

Pod koniec pierwszego kwartału 2015 roku mają ruszyć pierwsze butiki Nespresso poza Warszawą.

Publikacja: 10.12.2014 16:14

Pod koniec pierwszego kwartału 2015 roku mają ruszyć pierwsze butiki Nespresso poza Warszawą.

Pod koniec pierwszego kwartału 2015 roku mają ruszyć pierwsze butiki Nespresso poza Warszawą.

Foto: materiały prasowe

- Przygotowujemy się do otwarcia butików w Krakowie i Wrocławiu – powiedział w środę Michał Proszewski, dyrektor generalny firmy Nespresso Polska podczas oficjalnego otwarcia drugiego punktu firmy w naszym kraju.

Należące do szwajcarskiego koncernu Nestle Nespresso – pionier światowego rynku kaw w kapsułkach – swój pierwszy butik w Polsce przy ul. Nowy Świat w Warszawie otworzyło siedem lat temu. Drugi ruszył właśnie w warszawskim centrum handlowym Arkadia.

Jak już informowała „Rzeczpospolita" w ciągu najbliższych trzech, czterech lat Nespresso chce prowadzić butiki w siedmiu największych miastach w Polsce.W sumie w niemal 60 krajach, w których obecne jest Nespresso, działa ok. 330 takich miejsc.

Oprócz butików, firma sprzedaje kawy w kapsułkach i urządzenia do jej przygotowania także przez internet i infolinię. Ekspresy Nespresso są dostępne również u partnerów – m.in. w sklepach z artykułami RTV i AGD. W ponad 130 z nich znajdują się należące do Nespresso stoiska przy których można degustować kawę, poradzić się specjalisty oraz dokonać zakupu maszyny.

Twarzą marki Nespresso od 10 lat jest aktor George Clooney. Reklamy z jego udziałem od 2012 roku emitowane są także w Polsce.

Reklama
Reklama

Na urządzenia na kapsułki przypada 27 proc. z niemal 350 tys. ekspresów do kawy, które rocznie kupują Polacy, wydając na nie ponad 260 mln zł. Dwa lata temu udziały ekspresów kapsułkowych wynosiły 22 proc.

W 2013 r. sprzedaż tych urządzeń zwiększyła się o 20 proc. W tym może pójść w górę 5-10 proc.

- Przygotowujemy się do otwarcia butików w Krakowie i Wrocławiu – powiedział w środę Michał Proszewski, dyrektor generalny firmy Nespresso Polska podczas oficjalnego otwarcia drugiego punktu firmy w naszym kraju.

Należące do szwajcarskiego koncernu Nestle Nespresso – pionier światowego rynku kaw w kapsułkach – swój pierwszy butik w Polsce przy ul. Nowy Świat w Warszawie otworzyło siedem lat temu. Drugi ruszył właśnie w warszawskim centrum handlowym Arkadia.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama