Nespresso otworzy butiki we Wrocławiu i Krakowie

Pod koniec pierwszego kwartału 2015 roku mają ruszyć pierwsze butiki Nespresso poza Warszawą.

Publikacja: 10.12.2014 16:14

Pod koniec pierwszego kwartału 2015 roku mają ruszyć pierwsze butiki Nespresso poza Warszawą.

Pod koniec pierwszego kwartału 2015 roku mają ruszyć pierwsze butiki Nespresso poza Warszawą.

Foto: materiały prasowe

- Przygotowujemy się do otwarcia butików w Krakowie i Wrocławiu – powiedział w środę Michał Proszewski, dyrektor generalny firmy Nespresso Polska podczas oficjalnego otwarcia drugiego punktu firmy w naszym kraju.

Należące do szwajcarskiego koncernu Nestle Nespresso – pionier światowego rynku kaw w kapsułkach – swój pierwszy butik w Polsce przy ul. Nowy Świat w Warszawie otworzyło siedem lat temu. Drugi ruszył właśnie w warszawskim centrum handlowym Arkadia.

Jak już informowała „Rzeczpospolita" w ciągu najbliższych trzech, czterech lat Nespresso chce prowadzić butiki w siedmiu największych miastach w Polsce.W sumie w niemal 60 krajach, w których obecne jest Nespresso, działa ok. 330 takich miejsc.

Oprócz butików, firma sprzedaje kawy w kapsułkach i urządzenia do jej przygotowania także przez internet i infolinię. Ekspresy Nespresso są dostępne również u partnerów – m.in. w sklepach z artykułami RTV i AGD. W ponad 130 z nich znajdują się należące do Nespresso stoiska przy których można degustować kawę, poradzić się specjalisty oraz dokonać zakupu maszyny.

Twarzą marki Nespresso od 10 lat jest aktor George Clooney. Reklamy z jego udziałem od 2012 roku emitowane są także w Polsce.

Na urządzenia na kapsułki przypada 27 proc. z niemal 350 tys. ekspresów do kawy, które rocznie kupują Polacy, wydając na nie ponad 260 mln zł. Dwa lata temu udziały ekspresów kapsułkowych wynosiły 22 proc.

W 2013 r. sprzedaż tych urządzeń zwiększyła się o 20 proc. W tym może pójść w górę 5-10 proc.

- Przygotowujemy się do otwarcia butików w Krakowie i Wrocławiu – powiedział w środę Michał Proszewski, dyrektor generalny firmy Nespresso Polska podczas oficjalnego otwarcia drugiego punktu firmy w naszym kraju.

Należące do szwajcarskiego koncernu Nestle Nespresso – pionier światowego rynku kaw w kapsułkach – swój pierwszy butik w Polsce przy ul. Nowy Świat w Warszawie otworzyło siedem lat temu. Drugi ruszył właśnie w warszawskim centrum handlowym Arkadia.

Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”
Przemysł spożywczy
Włoska restauracja daje darmowe wino klientom. Warunkiem posiłek bez telefonu
Przemysł spożywczy
Polacy przestaną kupować chiński miód? Mogą na to wpłynąć nowe przepisy
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Przemysł spożywczy
FAO: ceny żywności wzrosły w marcu po 7 miesiącach spadku