Reklama
Rozwiń

Wawel: sprzedaż do Biedronki może być niższa

Producent słodyczy przypuszcza, że będzie nadal współpracował z Jeronimo Martins Polska. Ale jej zakres będzie prawdopodobnie ograniczony.

Aktualizacja: 17.01.2017 08:07 Publikacja: 17.01.2017 07:37

Wawel: sprzedaż do Biedronki może być niższa

Foto: materiały prasowe

Ograniczenie to może wpłynąć na spadek sprzedaży Wawelu w 2017 r. do Biedronki, największej sieci handlowej w Polsce. "W chwili obecnej, biorąc pod uwagę stan negocjacji z kluczowym partnerem handlowym oraz wzajemne, bieżące relacje handlowe, trudno jest precyzyjnie ocenić skalę zmniejszenia sprzedaży w 2017 r." - zaznacza Wawel w komunikacie.

Udziały sieci należącej do Jeronimo Martins Polska w sprzedaży Wawelu sięgają ok. 25 proc. W 2015 r. przychody spółki ze sprzedaży wyniosły 631 mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni