Wawel: sprzedaż do Biedronki może być niższa

Producent słodyczy przypuszcza, że będzie nadal współpracował z Jeronimo Martins Polska. Ale jej zakres będzie prawdopodobnie ograniczony.

Aktualizacja: 17.01.2017 08:07 Publikacja: 17.01.2017 07:37

Wawel: sprzedaż do Biedronki może być niższa

Foto: materiały prasowe

Ograniczenie to może wpłynąć na spadek sprzedaży Wawelu w 2017 r. do Biedronki, największej sieci handlowej w Polsce. "W chwili obecnej, biorąc pod uwagę stan negocjacji z kluczowym partnerem handlowym oraz wzajemne, bieżące relacje handlowe, trudno jest precyzyjnie ocenić skalę zmniejszenia sprzedaży w 2017 r." - zaznacza Wawel w komunikacie.

Udziały sieci należącej do Jeronimo Martins Polska w sprzedaży Wawelu sięgają ok. 25 proc. W 2015 r. przychody spółki ze sprzedaży wyniosły 631 mln zł.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem