Wawel: sprzedaż do Biedronki może być niższa

Producent słodyczy przypuszcza, że będzie nadal współpracował z Jeronimo Martins Polska. Ale jej zakres będzie prawdopodobnie ograniczony.

Aktualizacja: 17.01.2017 08:07 Publikacja: 17.01.2017 07:37

Wawel: sprzedaż do Biedronki może być niższa

Foto: materiały prasowe

Ograniczenie to może wpłynąć na spadek sprzedaży Wawelu w 2017 r. do Biedronki, największej sieci handlowej w Polsce. "W chwili obecnej, biorąc pod uwagę stan negocjacji z kluczowym partnerem handlowym oraz wzajemne, bieżące relacje handlowe, trudno jest precyzyjnie ocenić skalę zmniejszenia sprzedaży w 2017 r." - zaznacza Wawel w komunikacie.

Udziały sieci należącej do Jeronimo Martins Polska w sprzedaży Wawelu sięgają ok. 25 proc. W 2015 r. przychody spółki ze sprzedaży wyniosły 631 mln zł.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Przemysł spożywczy
Carlsberg znika z Rosji. Aktywa kupuje judoka, dobry znajomy Putina