Reklama
Rozwiń
Reklama

Wawel: sprzedaż do Biedronki może być niższa

Producent słodyczy przypuszcza, że będzie nadal współpracował z Jeronimo Martins Polska. Ale jej zakres będzie prawdopodobnie ograniczony.

Aktualizacja: 17.01.2017 08:07 Publikacja: 17.01.2017 07:37

Wawel: sprzedaż do Biedronki może być niższa

Foto: materiały prasowe

Ograniczenie to może wpłynąć na spadek sprzedaży Wawelu w 2017 r. do Biedronki, największej sieci handlowej w Polsce. "W chwili obecnej, biorąc pod uwagę stan negocjacji z kluczowym partnerem handlowym oraz wzajemne, bieżące relacje handlowe, trudno jest precyzyjnie ocenić skalę zmniejszenia sprzedaży w 2017 r." - zaznacza Wawel w komunikacie.

Udziały sieci należącej do Jeronimo Martins Polska w sprzedaży Wawelu sięgają ok. 25 proc. W 2015 r. przychody spółki ze sprzedaży wyniosły 631 mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama