Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.09.2017 19:43 Publikacja: 12.09.2017 19:43
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
PiS znakomicie radzi sobie z przekazem skierowanym do wyborców własnych i potencjalnych. Tylko kilka razy opozycji udało się do tej pory w obecnej kadencji przebić z własnymi komunikatami, takimi jak np. hasło #Misiewicze.
Partia rządząca, sterując ręcznie publicznymi mediami, nie musi się oglądać na znienawidzone „media liberalne", komunikuje się z wyborcami bezpośrednio, nawołując w ksenofobicznym tonie do zamknięcia granic przed uchodźcami, ściągnięcia reparacji wojennych od Niemców i dekomunizacji ulic. Jednocześnie apeluje do poczucia sprawiedliwości – tak jak podczas posiedzeń komisji weryfikacyjnej czy ds. Amber Gold. Ponadto znakomicie wykorzystuje atuty gospodarcze dla realizacji takich obietnic, jak 500+ czy skrócenie wieku emerytalnego. Nic więc dziwnego, że poparcie dla PiS wciąż wzrasta, mimo sprzeciwu „drugiej połowy" społeczeństwa i ogromnych kontrowersji w relacjach z UE.
PSL szuka pomysłu na wybory parlamentarne, Polska 2050 skonfliktowała się z koalicjantami, a Lewica ryzykuje, że...
Raport poświęcony ocenie rzetelności II tury wyborów prezydenckich w Polsce przygotował na zlecenie Fundacji im....
Szymon Hołownia jako marszałek Sejmu w ostatnich dniach jest pod ogromną presją – zarówno oficjalnie, jak i nieo...
W czwartek prezydent elekt Karol Nawrocki spotkał się z ministrem obrony narodowej Władysławem Kosiniakiem-Kamys...
- Jeśli chodzi o moją ocenę, nie decyzję, bo to nie rząd podejmuje decyzje, mało prawdopodobne jest, by skala ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas