Reklama

Cieślik & Górski. Alfabet kampanii wyborczej 2019

Od a do z przez Donalda, Misiewicza i najniższą izbę kontroli.

Publikacja: 11.10.2019 18:00

Cieślik & Górski. Alfabet kampanii wyborczej 2019

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Anty – najpopularniejsze ugrupowanie polityczne. ?W Polsce większość programów wyborczych opowiada nie o tym, co ma być, tylko o tym, kogo i czego ma nie być. Skończy się to spełnieniem proroctwa zapomnianego już kandydata na posła Krzysztofa Kononowicza. Politycy spełnią jego postulat, żeby nie było niczego.

Bohater – człowiek, który ratuje dziecko z płonącego samochodu. Jeśli jest politykiem, jak np. Robert Biedroń, to ratuje dziecko, które już zostało uratowane, i wrzuca selfie na Insta.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Plus Minus
„Wyrok”: Wojna zbawienna, wojna błogosławiona
Plus Minus
„Arnhem. Dług hańby”: Żelazne spadochrony
Plus Minus
„Najdalsza Polska. Szczecin 1945-1950”: Miasto jako pole gry
Plus Minus
„Dragon Ball Z: Kakarot: Daima”: Niby nie rewolucja, ale wciąga
Plus Minus
„ZATO. Miasta zamknięte w Związku Radzieckim i Rosji”: Wstęp wzbroniony
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama