Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.02.2020 18:43 Publikacja: 07.02.2020 18:00
Foto: Rzeczpospolita
Planszówka przeznaczona jest dla grupy od czterech do ośmiu graczy. Wykorzystuje zestaw kart okraszonych fantastycznymi ilustracjami przypominającymi te z gry „Dixit". Ich największą zaletą jest nieoczywistość. Każdy uczestnik zabawy będzie miał nieco inne skojarzenia, jeden dostrzeże na rysunku grzyba, inny lampę, a jeszcze inny wnętrze domu, i jeszcze będzie potrafił to uargumentować. Oczywiście ma to dla rozgrywki kluczowe znaczenie.
W każdej z rund jeden z graczy wymyśla hasło i zapisuje na kilku kartkach. Na jednej z nich nie umieszcza jednak hasła, lecz określony symbol, na przykład „007". Gracz, który później go wylosuje, zostaje agentem. Dalej gracze po kolei wykładają przed sobą karty, które kojarzą im się z owym hasłem. Problem polega na tym, że agent hasła nie zna – musi się go domyśleć na podstawie kart wykładanych przez rywali. Ci zaś mogą – ze względu na ograniczoną ilość kart – mieć bardzo odległe skojarzenia.
W najnowszym odcinku podcastu „Posłuchaj Plus Minus” z Arturem Bartkiewiczem, szefem wydawców strony głównej rp....
Gwiazdor światowego kina pokazał na gościnnych występach w Polsce swoją klasę w pełnym perwersji dramacie Koltèsa.
„Fenicki układ” Wesa Andersona nie ma nam nic do zaoferowania, ale przyznaje się do tego w eleganckim stylu.
Japońszczyzna jest w powieści Marty Sobieckiej podana ze smakiem, a nie jak mierny ramen. Więcej wątpliwości moż...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
„Project Warlock II” to gra dla tych, którzy strzelać uczyli się w latach 90.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas