Planszówka przeznaczona jest dla grupy od czterech do ośmiu graczy. Wykorzystuje zestaw kart okraszonych fantastycznymi ilustracjami przypominającymi te z gry „Dixit". Ich największą zaletą jest nieoczywistość. Każdy uczestnik zabawy będzie miał nieco inne skojarzenia, jeden dostrzeże na rysunku grzyba, inny lampę, a jeszcze inny wnętrze domu, i jeszcze będzie potrafił to uargumentować. Oczywiście ma to dla rozgrywki kluczowe znaczenie.
W każdej z rund jeden z graczy wymyśla hasło i zapisuje na kilku kartkach. Na jednej z nich nie umieszcza jednak hasła, lecz określony symbol, na przykład „007". Gracz, który później go wylosuje, zostaje agentem. Dalej gracze po kolei wykładają przed sobą karty, które kojarzą im się z owym hasłem. Problem polega na tym, że agent hasła nie zna – musi się go domyśleć na podstawie kart wykładanych przez rywali. Ci zaś mogą – ze względu na ograniczoną ilość kart – mieć bardzo odległe skojarzenia.