Reklama
Rozwiń
Reklama

„Księga zaklęć": Czary mary na punkty i żetony

Harry Potter? Gandalf? Merlin? Dzięki „Księdze zaklęć” możesz być lepszym czarodziejem od nich.

Publikacja: 10.11.2023 17:00

„Księga zaklęć": Czary mary na punkty i żetony

Foto: mat.pras.

Phil Walker-Harding, australijski projektant gier, słynie z tworzenia nieskomplikowanych, a zarazem złożonych planszówek. Kieruje się bowiem zasadą, że dobra gra nie powinna mieć zbyt trudnych reguł, a jednocześnie ma dawać graczom olbrzymie możliwości – tak, by każda partia przebiegała w inny sposób. Wydana właśnie w Polsce „Księga zaklęć” jest tego dobrym przykładem.

Zbliża się Wielki Rytuał, wydarzenie niezwykle ważne dla magów z całego świata. Nie wystarczy jednak ładnie się ubrać i pójść pomachać różdżką wykonaną z odpowiedniego drzewa. Do takiej imprezy trzeba się odpowiednio przygotować, to znaczy opracować księgę czarów. Zebrać zaklęcia i materiały zapewniające jak największą liczbę punktów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Posłuchaj Plus Minus”: Czy inteligencja jest tylko za Platformą
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Plus Minus
Odwaga pojednania. Nieznany głos abp. Kominka
Plus Minus
„Kubek na tsunami”: Żywotna żałoba przegadana ze sztuczną inteligencją
Plus Minus
„Kaku: Ancient Seal”: Zręczny bohater
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Plus Minus
„Konflikt”: Wojna na poważnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama