Reklama
Rozwiń
Reklama

„Księga zaklęć": Czary mary na punkty i żetony

Harry Potter? Gandalf? Merlin? Dzięki „Księdze zaklęć” możesz być lepszym czarodziejem od nich.

Publikacja: 10.11.2023 17:00

„Księga zaklęć": Czary mary na punkty i żetony

Foto: mat.pras.

Phil Walker-Harding, australijski projektant gier, słynie z tworzenia nieskomplikowanych, a zarazem złożonych planszówek. Kieruje się bowiem zasadą, że dobra gra nie powinna mieć zbyt trudnych reguł, a jednocześnie ma dawać graczom olbrzymie możliwości – tak, by każda partia przebiegała w inny sposób. Wydana właśnie w Polsce „Księga zaklęć” jest tego dobrym przykładem.

Zbliża się Wielki Rytuał, wydarzenie niezwykle ważne dla magów z całego świata. Nie wystarczy jednak ładnie się ubrać i pójść pomachać różdżką wykonaną z odpowiedniego drzewa. Do takiej imprezy trzeba się odpowiednio przygotować, to znaczy opracować księgę czarów. Zebrać zaklęcia i materiały zapewniające jak największą liczbę punktów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Janusz Kapusta: 30 lat w „Plusie Minusie”
Plus Minus
„Bugonia”: Planeta ludzi i kosmitów
Plus Minus
„Star Wars: Legends of the Force”: Zbieraj i walcz
Plus Minus
„Bastion”: Barwna katastrofa
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Plus Minus
„Miłość”: Pułapki niezależności
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama