„Księga zaklęć": Czary mary na punkty i żetony

Harry Potter? Gandalf? Merlin? Dzięki „Księdze zaklęć” możesz być lepszym czarodziejem od nich.

Publikacja: 10.11.2023 17:00

„Księga zaklęć": Czary mary na punkty i żetony

Foto: mat.pras.

Phil Walker-Harding, australijski projektant gier, słynie z tworzenia nieskomplikowanych, a zarazem złożonych planszówek. Kieruje się bowiem zasadą, że dobra gra nie powinna mieć zbyt trudnych reguł, a jednocześnie ma dawać graczom olbrzymie możliwości – tak, by każda partia przebiegała w inny sposób. Wydana właśnie w Polsce „Księga zaklęć” jest tego dobrym przykładem.

Zbliża się Wielki Rytuał, wydarzenie niezwykle ważne dla magów z całego świata. Nie wystarczy jednak ładnie się ubrać i pójść pomachać różdżką wykonaną z odpowiedniego drzewa. Do takiej imprezy trzeba się odpowiednio przygotować, to znaczy opracować księgę czarów. Zebrać zaklęcia i materiały zapewniające jak największą liczbę punktów.

Spraw sobie prezent.
Dostęp do rp.pl do 50% taniej!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Otrzymasz dostęp do serwisu rp.pl, w tym artykułów z "Rzeczpospolitej"
i weekendowego magazynu Plus Minus.

Plus Minus
Walter Isaacson. Co łączy Elona Muska i Jeffa Bezosa
Plus Minus
Robert Mazurek: Ad mortem defecatam
Plus Minus
„Morda, szefie!”: Mistrzowie ordynarnej odzywki
Plus Minus
Push-backi to strategia nonsensowna. „Polskie państwo nie wie, kto przebywa na jego terenie”
Plus Minus
„Panów piłą”: Opiłowywanie legendy Szeli
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja zmienia łańcuchy dostaw w okresach wysokiego popytu