Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.01.2018 11:27 Publikacja: 13.01.2018 09:16
Jonathan Harding, wiceprezes Qatar Airways
Foto: materiały partnera
Minęło pół roku od ogłoszenia przez państwa Zatoki Perskiej blokady politycznej i gospodarczej Kataru. Dla linii lotniczej to ogromne wyzwanie?
Rzeczywiście w pewnym stopniu ucierpieliśmy z tego powodu. Zmuszeni byliśmy zamknąć 18 połączeń w kilkunastu krajach. Przeważająca większość naszej siatki jednak nie ucierpiała. Qatar Airways latają do ponad 150 miast, nie jest to więc znacząca część naszego ruchu. Jesteśmy linią globalną i nasza siatka połączeń również jest globalna. Dlatego w tej chwili nie widać specjalnego negatywnego efektu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
System kaucyjny rozwija się w Polsce wolno, bo taka jest decyzja producentów napojów i sieci handlowych. Butelki...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
W świecie ekonomii szerzą się dziś nowe trendy i zjawiska, które wydają się iść wbrew całej dotychczasowej wiedz...
Jeśli nie zachowamy konkurencji między dostawcami sprzętu wojskowego, to systemy, które kupimy, nie będą najleps...
Zwiększanie liczby samolotów w dzierżawie finansowej i przejmowanie ich na własność, po spłaceniu rat, jest kluc...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Polska gospodarka pędzi, ale bez kierowcy. Rząd wciąż nie ma planu, ministrowie grają tylko na siebie, a przedsi...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas