Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.10.2018 20:32 Publikacja: 25.10.2018 21:00
Foto: Bloomberg
Rz: Podczas ostatnich targów w Paryżu stoisko Citroëna było wyraźnie skierowane do młodych ludzi. A przecież młodzi ludzie nie chcą dzisiaj mieć aut na własność.
Także nasi tradycyjni klienci byli zachwyceni naszym stoiskiem i odmłodzeniem marki. Rzeczywiście, nasz wizerunek ma być świeży, ciepły, kolorowy. Chcemy, żeby spodobał się ludziom młodym. Drugi cel, to stworzenie nastroju komfortu i relaksu. Weźmy chociażby Citroëna C3, który dzisiaj jest naszym bestsellerem. Odświeżonego C3 sprzedajemy więcej niż aut w poprzedniej wersji, także osobom, które jeździły już poprzednią wersją. A jeszcze bardziej cieszy to, że pojawia się coraz więcej osób, które wcześniej miały auta innych marek i są średnio o 10 lat młodsze niż grupa naszych najbardziej lojalnych klientów. Staram się pozyskać młodych konsumentów, ale nie bardzo młodych. Dzisiaj średnia wieku kupującego nowego Citroena to między 40. a 60. rokiem życia. Najmłodsi, 18–25-latkowie, rzeczywiście nie mają potrzeby posiadania nowego auta. Być może zmienią zdanie, kiedy założą rodzinę. Na razie wystarcza im dostęp do mobilności i zadowalają się wynajęciem pojazdu, kiedy jest im potrzebny. Nie robimy więc nadludzkiego wysiłku, aby ich pozyskać.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bez międzypartyjnego konsensu politycznego, obejmującego rozpisany na 2-3 kadencje plan redukcji wydatków i podw...
Nie ma wątpliwości, że w ciągu najbliższych lat dług publiczny Polski przekroczy dozwolony poziom 60 procent PKB.
W ubiegłym roku byliśmy jeszcze na końcówce „hype’u”: media, biznes, eksperci i futurolodzy byli pewni, że jeste...
Kawa na giełdach światowych cały czas drożeje. Końca tego rajdu w górę nie widać. Polacy odczuwają go szczególni...
Infrastruktura transportowa, cyfrowa i energetyczna tworzy dziś fundament trwałej i odpornej gospodarki, która p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas