Cukier już nie krzepi

Do wytwarzania żywności mniej słonej i mniej słodkiej nakłonią producentów duże sieci handlowe. Sprzedaż takich wyrobów ma z ich punktu widzenia sporo zalet.

Publikacja: 04.08.2019 21:00

Cukier już nie krzepi

Foto: Adobe Stock

W niedawnej kampanii edukacyjnej „Otyłość kontra zdrowie" przypominano, że dwie trzecie Polaków ma nadwagę, a co czwarty jest już otyły, czyli nadmiarowych kilogramów ma sporo za dużo. To paradoks, bo nigdy wcześniej nie było tak dużego zainteresowania zdrowym odżywianiem. Półki w księgarniach uginają się pod poradnikami na ten temat, media i celebryci proponują zaś kolejne cudowne diety, które odchudzą, upiększą, ujmą lat, a dodadzą wigoru.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Opinie Ekonomiczne
Jak zaprząc oszczędności do pracy na rzecz konkurencyjnej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Blackout, czyli co naprawdę się stało w Hiszpanii?
Opinie Ekonomiczne
Czy leci z nami pilot? Apel do premiera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Pytam kandydatów na prezydenta: które ustawy podpiszecie? Czas na konkrety
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku