Aleksander Solski, wiceprezes Unilevera: Sprzedaż online eksplodowała

Dzięki pandemii pękła bariera psychologiczna dotycząca e-commerce – mówi Aleksander Solski, wiceprezes Unilevera.

Publikacja: 24.11.2020 21:00

Aleksander Solski, wiceprezes Unilevera: Sprzedaż online eksplodowała

Foto: Rzeczpospolita

Covid-19 mocno zmienił gospodarkę i biznes. Jak wygląda aktualna sytuacja z perspektywy firmy Unilever?

Działamy w 20 krajach w regionie i myślę, że nasz punkt widzenia dobrze oddaje szerszy obraz sytuacji, z jaką mamy do czynienia w całym sektorze FMCG (dobra szybkozbywalne – red.) . Generalnie widać, że jest to branża stosunkowo odporna na pandemiczne zawirowania, choć oczywiście dużo zależy od tego jakie portfolio produktowe ma dana firma.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Wysoka moralność polskich firm. Chciejstwo czy rzeczywistość?
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Rząd sięgnie po trik PiS-u
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Piotr Mieczkowski: Polska w cieniu cyberkolonializmu