Reklama

Porównywanie operatorów nie jest łatwe

O różnicach w prezentacji wyników telekomów mówi „Rzeczpospolitej" Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska.

Aktualizacja: 27.11.2014 09:39 Publikacja: 27.11.2014 01:05

Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska

Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska

Foto: materiały prasowe

Rz: Sprzedaż ratalna dziś i za kilka lat – w jaką stronę idzie prezentacja danych wynikających z zawartych umów z klientami? Czy wszyscy operatorzy w Polsce stosują już taką samą politykę?

Maciej Nowohoński: Taki model sprzedaży wprowadziliśmy na większa skalę w kwietniu br. i raportujemy go transparentnie. Wszyscy doskonale wiedzą, jakie przychody uzyskujemy z tej działalności.  Oferty „na raty" mają wszyscy wiodący operatorzy w kraju, jednak skali sprzedaży możemy się jedynie domyślać, bo brakuje precyzyjnych raportów. Uważam, że mocno zadomowiły się już w Polsce i ten segment rynku będzie rósł.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławiński: Banki centralne to nie GOPR ratujący instytucje, które za nic mają ryzyko systemowe
Opinie Ekonomiczne
Prof. Kołodko: Polak potrafi
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Europa staje się najbezpieczniejszym cmentarzem innowacji
Opinie Ekonomiczne
Nowa geografia kapitału: jak 2025 r. przetasował rynki akcji i dług?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Druga Japonia i inne zasadzki statystyki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama