Reklama

Volvo choć w chińskich rękach, to nadal szwedzkie

Jesteśmy europejską marką. I kiedykolwiek rozmawiam z przedstawicielami chińskiego Geely, nalegają, abyśmy naszą szwedzkość podkreślali, gdzie się da – mówi Alain Visser, wiceprezes Volvo Cars.

Aktualizacja: 05.12.2014 08:00 Publikacja: 05.12.2014 04:19

Alain Visser jest Belgiem, stanowisko wiceprezesa Volvo Cars piastuje od lipca 2013 r. Absolwent Uni

Alain Visser jest Belgiem, stanowisko wiceprezesa Volvo Cars piastuje od lipca 2013 r. Absolwent Uniwersytetu w Antwerpii, MBA zrobił na Duke University w Północnej Karolinie. Karierę zawodową rozpoczynał w Fordzie w 1987 r. W 2004 r. przeszedł do General Motors i znalazł się w zarządzie Opla. W Volvo Cars pracuje od września 2012 r.

Foto: materiały prasowe

W tym roku Volvo pokazało model XC90, całkowicie nowe auto wyprodukowane i zaprojektowane już w czasach waszego nowego właściciela – chińskiego koncernu Geely. Czy w najbliższym czasie szykujecie jeszcze jakieś premiery?

Alain Visser: Na tej samej platformie zbudujemy auto, które swoją premierę będzie miało w 2016 r. To będzie umocnienie naszego wizerunku, jako naprawdę nowego Volvo. Wszystko jest nowe, nie tylko właściciel, ale i platformy, wygląd i zasady bezpieczeństwa.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksander Chłopecki: Jak ograniczyć szantaż korporacyjny
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj cudów?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama