Reklama

Ostatnie handlowe święta na bogato

Rosnące dochody i apetyty konsumpcyjne Polaków wspierane przez liczne handlowe niedziele sprawią, że tegoroczne gwiazdkowe żniwa mogą być dla sklepów wyjątkowo obfite. Jednak kolejne miesiące będą już chude.

Publikacja: 18.11.2019 21:00

Ostatnie handlowe święta na bogato

Foto: Adobe Stock

Ta ostatnia niedziela – mogliby zanucić szefowie sieci handlowych, które stoją już w blokach startowych przed najlepszym sezonem roku. Ba, niektóre firmy już go rozpoczęły, rozciągając niemal na cały listopad akcje promocyjno-marketingowe prowadzone pod hasłem czarnego piątku (Black Friday), choć ten przypada dopiero w ostatni weekend miesiąca. Na każdym kroku: w telewizji, internecie i na billboardach, handlowcy już reklamują gwiazdkowe prezenty, a dilerzy samochodowi, którzy też próbują skorzystać z przedświątecznej gorączki, przyspieszyli wyprzedaże aut z obecnego rocznika. Wszyscy w tym roku mogą liczyć na świetny sezon, skoro dzięki i wyższym zarobkom, i większemu zasięgowi programu 500+ wielu Polaków będzie miało w grudniu grubsze portfele. Tym bardziej że zabiegający o pracowników pracodawcy też pewnie przed świętami głębiej sięgną do kieszeni.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Diabelski dylemat: większe zadłużenie, czy wyższe podatki. Populizm w Polsce ma się dobrze
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Sztuczna inteligencja jest jak śrubokręt
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: PiS wiele nie ugra na „aferze KPO”. Nie nadaje się na ośmiorniczki
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Polska bezbronna przed dronami. To kolejne ostrzeżenie
Opinie Ekonomiczne
Cezary Stypułkowski: 20 miliardów na stole. Co oznacza reorganizacja PZU i Pekao
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama