Ostatnie handlowe święta na bogato

Rosnące dochody i apetyty konsumpcyjne Polaków wspierane przez liczne handlowe niedziele sprawią, że tegoroczne gwiazdkowe żniwa mogą być dla sklepów wyjątkowo obfite. Jednak kolejne miesiące będą już chude.

Publikacja: 18.11.2019 21:00

Ostatnie handlowe święta na bogato

Foto: Adobe Stock

Ta ostatnia niedziela – mogliby zanucić szefowie sieci handlowych, które stoją już w blokach startowych przed najlepszym sezonem roku. Ba, niektóre firmy już go rozpoczęły, rozciągając niemal na cały listopad akcje promocyjno-marketingowe prowadzone pod hasłem czarnego piątku (Black Friday), choć ten przypada dopiero w ostatni weekend miesiąca. Na każdym kroku: w telewizji, internecie i na billboardach, handlowcy już reklamują gwiazdkowe prezenty, a dilerzy samochodowi, którzy też próbują skorzystać z przedświątecznej gorączki, przyspieszyli wyprzedaże aut z obecnego rocznika. Wszyscy w tym roku mogą liczyć na świetny sezon, skoro dzięki i wyższym zarobkom, i większemu zasięgowi programu 500+ wielu Polaków będzie miało w grudniu grubsze portfele. Tym bardziej że zabiegający o pracowników pracodawcy też pewnie przed świętami głębiej sięgną do kieszeni.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację