Kupuj, nie wychodząc z domu. Zamów wideorozmowę z naszym doradcą i skorzystaj z oferty specjalnej. Tak Dom Development stara się przyciągnąć potencjalnych klientów w czasie epidemii. Nie są jedyni. Podobnie postępują inni deweloperzy.
– Zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem różnych form komunikacji na odległość, które zawsze świetnie się sprawdzały, a w obecnej sytuacji tym bardziej. Komunikujemy się z klientami telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem mediów społecznościowych, a także poprzez nasze strony internetowe, gdzie prezentujemy ofertę oraz udostępniamy formularz kontaktowy. Natomiast z zachowaniem odpowiednich zasad ostrożności potencjalni klienci mogą również umawiać się na prezentację nieruchomości na naszych inwestycjach – tłumaczy Maciej Bartczak, współwłaściciel firmy KM Building.
– Klienci komunikują się głównie telefonicznie lub drogą mailową. Oczywiście istnieje także możliwość spotkania czy rozmowy wideo. Nasi pracownicy stosują się do zaleceń rządu, dotyczących bezpieczeństwa – używają środków do dezynfekcji, rękawiczek i maseczek. Zachowują również odpowiednie odległości – dodaje Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży firmy Agrobex.
Okazuje się również, że deweloperzy zawierają online umowy rezerwacyjne. Marvipol Development wdrożył system umożliwiający podpisywanie umów rezerwacyjnych w sposób zdalny. Wykorzystuje do tego technologię podpisu elektronicznego Autenti.
– Umowy rezerwacyjne lub przedwstępne z klientami zawieramy w formie zdalnej za pośrednictwem e-maila. Każdą nieruchomość można u nas zarezerwować na okres siedmiu dni bez wpłaty. Przy umowie rezerwacyjnej lub przedwstępnej wpłacany jest zadatek w wysokości 5000 zł. Natomiast nie słyszeliśmy o przypadkach odmowy udzielenia kredytu przez jakikolwiek bank z powodu pandemii i mamy nadzieję, że nie dojdzie do takich sytuacji – mówi Maciej Bartczak.