16 listopada we Francji zaczynają się 17. targi MAPIC poświęcone nieruchomościom handlowym. Prezentacja galerii handlowych z całego świata, rozdanie nagród dla najlepszych projektów i panel dyskusyjny poświęcony Polsce - to tylko niektóre z wydarzeń.
Francja przez trzy dni gościć będzie największe firmy związane z rynkiem handlowym. Organizatorzy przewidują, że w targach weźmie udział około ośmiu tysięcy osób, w tym 2200 reprezentantów sieci handlowych. Z Polski swój udział zgłosiło około 130 firm.
- Na MAPIC promują się głównie deweloperzy i najemcy, a także miasta i państwa. Podobnie jak na marcowych targach nieruchomości MIPIM, również na MAPIC zorganizowano specjalny panel poświęcony możliwościom inwestowania w Polsce – informuje Iwona Skalska, dyrektor ds. marketingu w firmie doradczej Cushman & Wakefield.
Na targach zaprezentowanych zostanie ponad 500 obiektów handlowych z całego świata, w tym z Polski m.in. Atrium Felicity z Lublina, Galeria Katowicka z Katowic, Futura Park Kraków z Krakowa, Aleja Słońca ze Szczecina, Galeria Warmińska z Olsztyna i Nova Park z Gorzowa Wielkopolskiego.
Do największych projektów, planowanych lub będących w trakcie realizacji, które zobaczyć będzie można w Cannes, należą m.in. Uberlandia Shopping z Brazylii oraz Raffles City Hangzhou z Chin.