Najlepsze centra w Cannes

Największe firmy na rynku nieruchomości handlowych spotkają się jutro w Cannes. Czy polskie centra zostaną zauważone?

Publikacja: 15.11.2011 09:29

Na targach MAPIC pojawią się największe firmy związane z rynkiem nieruchomości handlowych

Na targach MAPIC pojawią się największe firmy związane z rynkiem nieruchomości handlowych

Foto: Cushman & Wakefield

16 listopada we Francji zaczynają się 17. targi MAPIC poświęcone nieruchomościom handlowym. Prezentacja galerii handlowych z całego świata, rozdanie nagród dla najlepszych projektów i panel dyskusyjny poświęcony Polsce - to tylko niektóre z wydarzeń.

Francja przez trzy dni gościć będzie największe firmy związane z rynkiem handlowym. Organizatorzy przewidują, że w targach weźmie udział około ośmiu tysięcy osób, w tym 2200 reprezentantów sieci handlowych. Z Polski swój udział zgłosiło około 130 firm.

- Na MAPIC promują się głównie deweloperzy i najemcy, a także miasta i państwa. Podobnie jak na marcowych targach nieruchomości MIPIM, również na MAPIC zorganizowano specjalny panel poświęcony możliwościom inwestowania w Polsce – informuje Iwona Skalska, dyrektor ds. marketingu w firmie doradczej Cushman & Wakefield.

Na targach zaprezentowanych zostanie ponad 500 obiektów handlowych z całego świata, w tym z Polski m.in. Atrium Felicity z Lublina, Galeria Katowicka z Katowic, Futura Park Kraków z Krakowa, Aleja Słońca ze Szczecina, Galeria Warmińska z Olsztyna i Nova Park z Gorzowa Wielkopolskiego.

Do największych projektów, planowanych lub będących w trakcie realizacji, które zobaczyć będzie można w Cannes, należą m.in. Uberlandia Shopping z Brazylii oraz Raffles City Hangzhou z Chin.

- MAPIC to okazja do spotkania najemców z deweloperami i właścicielami obiektów handlowych. To jedyne targi, które w jednym miejscu gromadzą tak wielu liderów branży. Impreza cieszy się zainteresowaniem również polskich firm, gdyż stwarzają one możliwość zdobywania kontaktów na forum międzynarodowym. W Polsce znajduje się obecnie ok. 380 centrów handlowych. Na różnym etapie realizacji są już kolejne projekty, również w Warszawie, co pokazuje, że Polska w dalszym ciągu pozostaje atrakcyjna dla inwestorów i sieci handlowych – mówi Marek Noetzel, partner z Cushman & Wakefield.

Coraz silniej obserwowanym trendem wśród nowych galerii jest łączenie funkcji handlowej i rozrywkowej określane jako retailtainment.

- To wartość dodana do obiektu handlowego pozwalająca na zwiększenie jego konkurencyjności – mówi Flavie Appeyroux z Reed Midem.-  Deweloperzy starają się również wyróżniać swoje nieruchomości niekonwencjonalną architekturą. Jednak nadal kluczowymi czynnikami pozostaje lokalizacja oraz dobór najemców – dodaje.

W czasie targów przyznane zostaną nagrody. Nominacje otrzymało 16 kandydatów do nagród w pięciu kategoriach. Polska Galeria Echo w Kielcach rywalizować będzie o miano najlepiej zrewitalizowanego obiektu.

Warto wiedzieć o MAPIC 2011

16 listopada w Cannes we Francji zaczynają się 17. targi MAPIC poświęcone nieruchomościom handlowym.

Panel dyskusyjny o Polsce odbędzie się 17 listopada, w godz. 15.00-16.00. Temat spotkania: „Polska – Kraj możliwości dla inwestorów i najemców. Czy pozostaje najlepszą lokalizacją dla zagranicznych sieci handlowych?"Nominacje do nagród MAPIC Awards ( w poszczególnych kategoriach):

Nowy koncept handlowy:

• Asics Amsterdam (Holandia)

• Candylicious (Singapur)

• Moustaches (Francja)

Obiekt handlowy:

• Eurovea (Słowacja)

• Le Millénaire (Francja)

• Polygone Béziers (Francja)

• Vleuterweide (Holandia)

Modernizacja obiektu:

• Galeria Echo (Polska)

• Milano City Center (Włochy)

• Zweibrücken The Style Outlets (Niemcy)

Ekpansja:

• Aldo (Kanada)

• Desigual (Hiszpania)

• Hunkemöller International BV (Holandia)

Sieć handlowa w centrum miasta:

• Abercrombie & Fitch (USA)

• Adidas (Niemcy)

• Carrefour City (Francja)

Więcej informacji o MAPIC można znaleźć na oficjalnej stronie organizatorów targów: www.mapic.com

16 listopada we Francji zaczynają się 17. targi MAPIC poświęcone nieruchomościom handlowym. Prezentacja galerii handlowych z całego świata, rozdanie nagród dla najlepszych projektów i panel dyskusyjny poświęcony Polsce - to tylko niektóre z wydarzeń.

Francja przez trzy dni gościć będzie największe firmy związane z rynkiem handlowym. Organizatorzy przewidują, że w targach weźmie udział około ośmiu tysięcy osób, w tym 2200 reprezentantów sieci handlowych. Z Polski swój udział zgłosiło około 130 firm.

Pozostało 84% artykułu
Nieruchomości
Korona Legionowa na półmetku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje nowy hotel na Wyspie Spichrzów
Nieruchomości
Trei wybuduje mieszkania w Milanówku. Osiedle na poprzemysłowym terenie
Nieruchomości
MLP Rzeszów na starcie. Inwestycja typu greenfield
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Nieruchomości
Rośnie GLP Park Lędziny II. Pracę w magazynie ułatwią roboty