Reklama
Rozwiń
Reklama

Co zrobi Arkadia dla 21 milionów klientów

Rozpoczęła się przebudowa centrum handlowego Arkadia. Właściciel obiektu postanowił urządzić m.in. plac zabaw dla dzieci na tysiącu mkw.

Publikacja: 09.02.2014 16:38

Tak będzie wyglądało wnętrze Arkadii po przebudowie

Tak będzie wyglądało wnętrze Arkadii po przebudowie

Foto: Materiały Inwestora

Arkadia wyrosła przy torach kolejowych, niedaleko Dworca Gdańskiego w Warszawie. Działa od 2004 roku i rocznie - jak podaje jej właściciel firma Unibail - Rodamco - odwiedza ją ponad 21 mln klientów. Wydają pieniądze na 287 tysiącach metrów kwadratowych, gdzie znajduje się prawie 230 lokali handlowych (w tym 180 sklepów, 20 punktów usługowych oraz 30 restauracji i kawiarni).

Nic bardziej nie sprzyja wzrostowi sprzedaży, jak wizyty rodzin z dziećmi, więc to o tą grupę klientów walczą właściciele obiektów handlowych. Bardziej rodzinna chce być także Arkadia.

Będzie zielono

Firma Unibail-Rodamco zapowiedziała "powiększenie i architektoniczną zmianę strefy restauracyjnej oraz zaaranżowanie nowoczesnej strefy rekreacyjno-edukacyjnej dla dzieci we współpracy ze znanym operatorem".

Inwestycja obejmie przebudowę części parteru, pierwszego i drugiego piętra. Zakończenie prac planowane jest na koniec sierpnia 2014 r. Cała główna część pierwszego poziomu Arkadii (nad Theatrum) powiększy się i zamieni w strefę zieleni.

Liczba miejsc siedzących w strefie restauracyjnej podniesie się z 500 do co najmniej 800. Natomiast strefa dziecięca ma kusić nie tylko standardową rekreacją, ale też najnowocześniejszymi interaktywnymi technologami. Duży plac zabaw zajmie 1000 mkw.

Reklama
Reklama

Będą to robić nocą

Projekt przebudowy powstał w grupie projektowej pod kierunkiem pracowni SUD Architekt, a jego autorem jest Jocelyn Frederic Fillard. Jocelyn odpowiadał wcześniej za takie projekty w sektorze detalicznym, jak na przykład Dining Experience w Galerii Mokotów czy centrum handlowe Manufaktura w Łodzi.

- Podczas siedmiu miesięcy trwania remontu działanie strefy restauracyjnej i innych najemców Arkadii nie zostanie zakłócone. Dostępność oferty i płynność otwarć podczas zmian zostanie zachowana, prace będą przebiegały głównie w nocy, stopniowo, poszczególnymi strefami - zapowiada inwestor.

Centra z gwiazdkami

W kwietniu 2012 r. centrum Arkadia (i warszawska Galeria Mokotów) - na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS - uzyskała czterogwiazdkowy znak jakości oferty i usług.

Oprócz nich cztery gwiazdki mają m.in. centra: Carre Senart, So Ouest oraz Aeroville w Paryżu i Confluence w Lyonie, Chodov i Cerny Most w Pradze.

Arkadia wyrosła przy torach kolejowych, niedaleko Dworca Gdańskiego w Warszawie. Działa od 2004 roku i rocznie - jak podaje jej właściciel firma Unibail - Rodamco - odwiedza ją ponad 21 mln klientów. Wydają pieniądze na 287 tysiącach metrów kwadratowych, gdzie znajduje się prawie 230 lokali handlowych (w tym 180 sklepów, 20 punktów usługowych oraz 30 restauracji i kawiarni).

Nic bardziej nie sprzyja wzrostowi sprzedaży, jak wizyty rodzin z dziećmi, więc to o tą grupę klientów walczą właściciele obiektów handlowych. Bardziej rodzinna chce być także Arkadia.

Reklama
Nieruchomości
Skanska sprzedaje biurowiec w kompleksie Centrum Południe we Wrocławiu
Nieruchomości
Kuszenie klienta. Kto wygra walkę?
Nieruchomości
Gdzie rosną nowe magazyny
Nieruchomości
Lublin. Mieszkania na wynajem z dopłatami do czynszu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Warszawa. Chętnych na biura więcej niż nowej powierzchni
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama