Reklama

Armatki dla dzieci, sklepy dla rodziców

Skończyła 10 lat i nie chce oddać żadnego z ponad 20 mln klientów. Wymienia więc najemców, chce karmić lepiej i organizować czas dzieciom. A wszystko po to, aby rodzice mieli czas na wydawanie pieniędzy.

Publikacja: 17.09.2014 12:22

Galerię funkcjonującą na blisko 300 tys. mkw. rocznie odwiedza ponad 21 mln klientów.

Galerię funkcjonującą na blisko 300 tys. mkw. rocznie odwiedza ponad 21 mln klientów.

Foto: Fotorzepa, RP Radek Pasterski

Chodzi o centrum handlowe Arkadia w Warszawie, którego właścicielem jest firma Unibail - Rodamco. Galerię funkcjonującą na blisko 300 tys. mkw. rocznie odwiedza ponad 21 mln klientów.

- Po 10 latach istnienia centrum trwa proces odnawiania większości umów najmu. Pojawi się wiele nowych marek oraz unikalny, interaktywny i edukacyjny koncept dla dzieci . Ponadto po sześciu miesiącach, zgodnie z planem, zakończyła się przebudowa części Arkadii, polegająca przede wszystkim na powiększeniu i architektonicznej zmianie strefy restauracyjnej - opowiada właściciel centrum.

Po remoncie liczba miejsc siedzących w strefie restauracyjnej powiększyła się z 500 do ponad 800. Przy okazji przebudowy najemcy operujący bezpośrednio pod strefą restauracyjną powiększyli swoje sklepy: Sephora, L'Occitane, Quiksilver, Apart, Swarovski, Kiehl's oraz kawiarnie Costa Coffee i Grycan.

- Istotą projektu było zaoferowanie klientom komfortowego miejsca wypoczynku i spotkań towarzyskich podczas korzystania z oferty gastronomicznej, a dzieciom - rozrywki i edukacji na najwyższym poziomie, zgodnie z pozycjonowaniem Arkadii jako centrum rodzinnego. Najbliższe plany inwestycyjne właściciela Arkadii to całkowity remont wszystkich toalet i wymiana oznakowania na parkingach - zapowiada Unibail - Rodamco.

Ponad tysiąc mkw. dla dzieci

Reklama
Reklama

Najmłodszych klientów ma przyciągnąć do Arkadii Jupi Park, oferujący edukacyjną rozrywkę w powiązaniu z rekreacją oraz wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii interaktywnych.

- Plac zabaw zajmie ok. 1200 mkw. i będzie przeznaczony dla dzieci w wieku powyżej 3 lat. Dzieci młodsze będą mogły przebywać w Jupi Parku pod okiem rodziców lub wykwalifikowanych, wcześniej zamówionych opiekunek. Kręte zjeżdżalnie, labirynty, trampoliny, armatki pneumatyczne, baseny z piłeczkami - to tylko niektóre z atrakcji, które będą czekać na najmłodszych. Zarówno mali majsterkowicze, wielbicielki mody, jak i miłośnicy gotowania znajdą w nowym arkadyjskim placu zabaw ciekawe zajęcie - zapowiada właściciel obiektu.

W Parku koncepcie znajdzie się klasyczna strefa „Małpi gaj", boisko sportowe, laser arena, sala baletowa, sale urodzinowe, grota solna dla rodziców z dziećmi, a także strefa relaksu z ofertą gastronomiczną.

Nowe marki

Arkadia wymienia najemców. W tym roku przybyło 13 nowych brandów, a ponad 40 najemców przeprowadziło gruntowny remont swoich salonów i otworzyło się ponownie. Większość w całkowicie nowych odsłonach.

Wśród nowych marek, które pojawiły bądź pojawią się w Arkadii w tym roku, są: Desigual, Neo Adidas, Guess, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Kiehl's, TOUS, New Balance, Undiz, Omega, Nespresso oraz Imaginarium.

Reklama
Reklama

- Nowe koncepty i flagowe sklepy otwierają w Arkadii: Sephora, Apart, Calzedonia, Intimissimi, Wrangler, Lee, Lacoste, 4 F, MAC, Quiksilver, Triumph, L'Occitane i CCC. W najbliższym czasie planowany jest jeszcze szereg kolejnych otwarć, umowy są w trakcie negocjacji - zapowiada inwestor.

Arkadia

- centrum zostało otwarte w 2004 r. Na 287 tysiącach metrów kwadratowych znajduje się prawie 230 lokali handlowych, w tym 180 sklepów, 20 punktów usługowych oraz 30 restauracji i kawiarni.

- drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tu multipleks Cinema City z 15 ekranami.

- wśród kluczowych najemców Arkadii znajdują się m.in.: Peek&Cloppenburg, GAP, American Eagle Outfitters, Reserved, Zara, Apart, H&M.

- na strefę food court w Arkadii składa się około 30 restauracji oraz kawiarni, wśród których znajdują się m.in.: Burger King, Pizza Hut, Wiking, Sphinx, cafe Vincent oraz Pijalnia Czekolady Wedel.

Chodzi o centrum handlowe Arkadia w Warszawie, którego właścicielem jest firma Unibail - Rodamco. Galerię funkcjonującą na blisko 300 tys. mkw. rocznie odwiedza ponad 21 mln klientów.

- Po 10 latach istnienia centrum trwa proces odnawiania większości umów najmu. Pojawi się wiele nowych marek oraz unikalny, interaktywny i edukacyjny koncept dla dzieci . Ponadto po sześciu miesiącach, zgodnie z planem, zakończyła się przebudowa części Arkadii, polegająca przede wszystkim na powiększeniu i architektonicznej zmianie strefy restauracyjnej - opowiada właściciel centrum.

Pozostało jeszcze 84% artykułu
Reklama
Nieruchomości
Fabryka Park Katowice z nowym właścicielem. Czy obiekt jeszcze urośnie?
Nieruchomości
Nowe szaty biurowca Warsaw Corporate Center
Nieruchomości
Condohotel czy apartament na doby
Nieruchomości
Niejasne zasady wydłużają drogę do inwestycji mieszkaniowych
Nieruchomości
Rekordowa transakcja na polskim rynku PRS
Reklama
Reklama