Chodzi o centrum handlowe Arkadia w Warszawie, którego właścicielem jest firma Unibail - Rodamco. Galerię funkcjonującą na blisko 300 tys. mkw. rocznie odwiedza ponad 21 mln klientów.
- Po 10 latach istnienia centrum trwa proces odnawiania większości umów najmu. Pojawi się wiele nowych marek oraz unikalny, interaktywny i edukacyjny koncept dla dzieci . Ponadto po sześciu miesiącach, zgodnie z planem, zakończyła się przebudowa części Arkadii, polegająca przede wszystkim na powiększeniu i architektonicznej zmianie strefy restauracyjnej - opowiada właściciel centrum.
Po remoncie liczba miejsc siedzących w strefie restauracyjnej powiększyła się z 500 do ponad 800. Przy okazji przebudowy najemcy operujący bezpośrednio pod strefą restauracyjną powiększyli swoje sklepy: Sephora, L'Occitane, Quiksilver, Apart, Swarovski, Kiehl's oraz kawiarnie Costa Coffee i Grycan.
- Istotą projektu było zaoferowanie klientom komfortowego miejsca wypoczynku i spotkań towarzyskich podczas korzystania z oferty gastronomicznej, a dzieciom - rozrywki i edukacji na najwyższym poziomie, zgodnie z pozycjonowaniem Arkadii jako centrum rodzinnego. Najbliższe plany inwestycyjne właściciela Arkadii to całkowity remont wszystkich toalet i wymiana oznakowania na parkingach - zapowiada Unibail - Rodamco.
Ponad tysiąc mkw. dla dzieci