Reklama
Rozwiń
Reklama

Klient musi polubić już nazwę osiedla

W jaki sposób firmy chcą podbić serca i portfele klientów? Proponują im np. mieszkania na osiedlu w stylu skandynawskim, śródziemnomorskim czy filmowym.

Publikacja: 25.03.2015 17:26

Rezydencja Piasek powstała na wrocławskim Ostrowiu Tumskim

Rezydencja Piasek powstała na wrocławskim Ostrowiu Tumskim

Foto: Materiały Inwestora

Konkurencja pomiędzy deweloperami sprawia, że coraz częściej przygotowują oni projekty niestandardowe, wyłamujące się z ram. Dzięki temu lokale mają większe szanse na znalezienie nabywców niż przeciętne, ginące w tłumie innych ofert.

Komentuje Marcin Krasoń, analityk Home Broker:

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkań jest więcej niż kupujących. Trudno uzasadnić podwyżki cen
Nieruchomości
Zadłużeni po uszy. Kiedy rata kredytu pochłania lwią część domowego budżetu
Nieruchomości
Kolejny inwestor PRS wchodzi do Polski. Zawarł sojusz z dużym deweloperem
Nieruchomości
Zapowiada się mocny koniec roku u deweloperów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Skanska sprzedaje biurowiec w kompleksie Centrum Południe we Wrocławiu
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama