Aktualizacja: 29.06.2016 15:06 Publikacja: 29.06.2016 14:48
Billboard Avivy z hasłem „Opuszczamy Mordor” można zauważyć m.in. na stacji Pole Mokotowskie, a plakaty na Wilanowskiej i Politechnice.
Foto: materiały prasowe
Aviva - podobnie jak niedawno Stanley Black & Decker - chwali się na billboardach w warszawskim metrze swoim odejściem z warszawskiego Mordoru i przeprowadzką do nowego biura.
Billboard z hasłem „Opuszczamy Mordor" można zauważyć m.in. na stacji Pole Mokotowskie, a plakaty na Wilanowskiej i Politechnice. To pierwsza odsłona kampanii, która ruszyła w związku z wyprowadzką.
70 proc. nieruchomości handlowych w Polsce ma ponad dziesięć lat. To duże wyzwanie dla właścicieli ze względu na...
Średnio zarabiający singiel w kwietniu mógł liczyć na ok. 404,8 tys. zł kredytu hipotecznego. Ile dostaną pary,...
Coraz mniej deweloperów wierzy we wzrost sprzedaży mieszkań. Firmy dopuszczają scenariusz obniżek cen – wynika z...
Memos, sieć elastycznych biur należąca do Grupy Warimpex, powiększa swoje powierzchnie coworkingowe w Krakowie i...
Zaułek Piękna, biurowiec w sercu warszawskiego Śródmieścia, Syrena Real Estate kupiła od spółki Manova Partners....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas