Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 06.07.2016 18:44 Publikacja: 06.07.2016 17:26
Centralna dzielnica biznesu w Hongkongu otwiera ranking najdroższych biur z kosztami najmu w wysokości około 232 euro za mkw. miesięcznie. W Warszawie jest to 22-23 euro.
Foto: AFP
Azja - z czterema z pierwszych pięciu najdroższych lokalizacji biurowych - jest w czołówce rankingu Global Prime Office Occupancy Costs (Koszty najmu w najlepszych lokalizacjach na świecie), przygotowanego przez firmę CBRE.
Centralna dzielnica biznesu w Hongkongu otwiera ranking najdroższych biur, z kosztami najmu w wysokości około 232 euro za mkw. miesięcznie. Na drugim miejscu znajduje się londyński West End (209 euro za mkw. miesięcznie), na trzecim - Pekin (ulica Finansowa -150 euro za mkw. miesięcznie). Czwarte miejsce również zajął Pekin (tym razem z Central Business District - 145 euro za mkw. miesięcznie), a pierwszą piątkę zamyka Hong Kong (tym razem z dzielnicą West Kowloon - 143 euro za mkw. miesięcznie) - podaje CBRE.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nie kupuj w ciemno – mówi Tomasz Woźniak, prawnik z agencji Freedom Nieruchomości.
Biznes traktuje flexy jako typową alternatywę dla tradycyjnych biur – mówi Mateusz Strzelecki, ekspert Walter Herz.
Zaciągać kredyt czy czekać na kolejne cięcia stóp? Pożyczka ze stałą stopą czy zmienną? Może ceny mieszkań spadn...
Ostatniego dnia urzędowania prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę, która znosi normatyw parkingowy w „lex dewel...
Strabag zamieni poprzemysłowy teren w hub gamingowo-technologiczny. To największa inwestycja w historii Katowic.
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas