Reklama
Rozwiń
Reklama

Usługi na pilota, rower zamiast krzesła, pokój drzemki

Jesteśmy świadkami niesamowitych zmian w sferze socjalnej, kulturowej i organizacyjnej. Technologia determinuje, jak i gdzie pracujemy -mówią eksperci.

Aktualizacja: 12.05.2017 10:37 Publikacja: 12.05.2017 10:27

Wnętrza nowego biura firmy Opera Software we Wrocławiu.

Wnętrza nowego biura firmy Opera Software we Wrocławiu.

Foto: materiały prasowe

Ponad połowa pracowników polskich przedsiębiorstw odczuwa w ciągu dnia znużenie i senność, a 60 proc. czuje zmęczenie i niewyspanie tuż po przebudzeniu – to wyniki raportu przygotowanego przez firmę Human Power we współpracy z Aon Hewitt, Grupą Pracuj, Kinnarps Polska oraz Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami.

– Czy tego chcemy czy nie, nowe technologie z roku na rok zwiększają nasze tempo pracy: wykonujemy coraz więcej zadań, staramy się je robić jednocześnie i to w krótkim czasie. Okazuje się jednak, że w świecie rosnących oczekiwań sposób, w jaki pracuje większość z nas, staje się coraz mniej efektywny i coraz bardziej sprzeczny z naszą biologią – mówi Małgorzata Czernecka, prezes Human Power.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Murapol zwiększa ofertę mieszkaniową w Lublinie
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Nieruchomości
Origin Investments z trzecią inwestycją mieszkań serwisowanych dla seniorów
Nieruchomości
Archicom po konferencji: rekordowa sprzedaż mieszkań w październiku
Nieruchomości
Czynsze za mieszkania idą w dół. Popyt się kurczy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Kuszenie niezdecydowanych. „Promocje są agresywne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama