Większość ekipy z warszawskiego ratusza jest już od wczoraj w hotelach na Lazurowym Wybrzeżu. Do Cannes pojechało w tym roku dziewięcioro urzędników – z biur nieruchomości, obsługi inwestorów, promocji miasta i gabinetu prezydenta.
To co roku jest impreza, na którą wyjeżdża najliczniejsza delegacja. – W stosunku do lat ubiegłych zmniejszyliśmy naszą reprezentację o kilka osób – zwraca uwagę wicedyrektor gabinetu prezydent Warszawy Jarosław Jóźwiak.
Samej prezydent Hanny Gronkiewicz-Waltz tym razem w Cannes nie będzie. W trzech zaplanowanych dla [link=http://www.zw.com.pl]Warszawy[/link] panelach dyskusyjnych weźmie udział wiceprezydent Jarosław Kochaniak.
Tegoroczne targi MIPIM są szczególne z kilku powodów. Polska jest w tym roku gościem honorowym targów. Organizatorzy chcieli w ten sposób docenić wysokie wskaźniki gospodarcze Polski i pokazać kraj jako ten, który opiera się kryzysowi.
Warszawa – wspólnie z Poznaniem, Gdańskiem i Wrocławiem – awansowała z lokalizacją stoiska – z poziomu -1 na parter z tarasem i widokiem na morze. Motywem przewodnim prezentacji tych miast będzie Euro 2012. I właśnie budowami szykowanymi przed mistrzostwami zamierza się chwalić Warszawa. Nie ma nawet oddzielnego hasła promocyjnego. – To po prostu „Euro 2012”. Wspólne dla czterech miast i mające prosty przekaz – stwierdza szefowa Biura Promocji w ratuszu Katarzyna Ratajczyk.