Taki ofertowy czynsz czeka na nowych najemców w trzech budynkach: Metropolitan przy pl. Piłsudskiego, M 76 przy ul. Marszałkowskiej oraz w Skylight przy Złotych Tarasach. W tym ostatnim znajduje się najwięcej wolnej powierzchni, bo prawie 12,4 tys. mkw., przy czym najmniejszy moduł, jaki można zagospodarować, wynosi 285 mkw. Oznacza to, że firmy zainteresowane małym biurem w sercu Warszawy wydadzą szacunkowo miesięcznie ok. 7,1 tys. euro. Do tego trzeba doliczyć koszt eksploatacji w wysokości 5,6 euro za mkw., czyli w sumie ok. 1,6 tys. euro miesięcznie. A jeśli do tego najemca chce korzystać z parkingu podziemnego, wyłoży 200 euro za każde miejsce miesięcznie.
Nie w każdym biurowcu w ścisłym centrum miasta czekają na najemców tak astronomiczne stawki. Na przykład w Sienna Center, 12-letnim biurowcu przy ul. Siennej, można wynająć biura za 17,5 euro za mkw. przy miesięcznych kosztach eksploatacji 4,9 euro za metr. Miejsce w podziemnym parkingu kosztuje miesięcznie 150 euro. W tym budynku minimalna możliwa do wynajęcia powierzchnia sięga 300 mkw., co oznacza, że ofertowy miesięczny czynsz za taki moduł wyniesie ok. 5,3 tys. euro, a eksploatacja pochłonie dodatkowe 1,5 tys. euro.
Podobnych ofert czeka na najemców ciągle sporo, więc nadal jest w czym wybierać. Na Mokotowie wynajem biura kosztuje ok. 15 euro za mkw. Za tyle można korzystać z powierzchni w Adgar Plaza przy ul. Postępu (koszty eksploatacji – 4,6 euro za mkw.) oraz w Tower Terraces przy ul. Domaniewskej (koszt eksploatacji – 4,1 euro za mkw.). O ile jednak biura w Adgar Plaza są do wynajęcia od ręki, na biura w Tower Terraces trzeba zaczekać, budynek zostanie oddany do użytku dopiero w I kwartale 2012 r.