W nowej części galerii o pow. 7 tys. mkw. znajdą się w większości debiutujące w Słupsku marki: ZARA, Stradivarius, Bershka, Pull & Bear, New Yorker, Tally Weijl, Sephora, Diverse, Reporter, Ecco, Ryłko, Pretty Girl, Glitter, Marilyn, Scarabeusz, Piastowski i Carte d'Or.
Drugi etap rozbudowy powiększy CH Jantar o kolejne 16 tys. mkw. Na tej powierzchni mieścić się będzie Multikino, kręgielnia i restauracje. Inwestycja będzie ostatecznie gotowa w przyszłym roku. Wówczas Jantar stanie się trzecim co do wielkości regionalnym centrum handlowym w całej północnej Polsce.
Centrum to zostało otwarte w 2008 r. przez Mayland Real Estate. W 2010 r. obiekt kupił Fundusz EPISO L.P., zarządzany przez AEW Europe oraz Tristan Capital Partners, powierzając jednocześnie Mayland Real Estate dalszy proces deweloperski oraz zarządzanie centrum.
Koszt całej inwestycji jest szacowany na 90 mln euro.