Tzw. czterogwiazdkową strategię jakości do swych centrów handlowych wprowadza Unibail-Rodamco.
Cztery gwiazdki na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, specjalizującej się w certyfikacji systemów jakości, uzyskały warszawskie galerie Arkadia i Galeria Mokotów, należące do spółki Unibail-Rodamco.
Cztery gwiazdki to system stworzony specjalnie na potrzeby tej spółki. Jak tłumaczą jej przedstawiciele, oznaczają one, że dane centrum oferuje klientowi takie usługi, jak szatnie, aplikacje na telefon komórkowy, bezpłatny, nieograniczony dostęp do WIFI, Facebooka, a także usługi typu „premium" - m.in. parkowanie samochodów przez obsługę, możliwość korzystania z iPadów, czyszczenie obuwia.
- Takiej samej kontroli podlegają wszyscy - zarówno personel, jak i najemcy. Wszyscy obowiązkowo uczestniczą w szkoleniach, ucząc się, jak najlepszej obsługi klienta – zapewniają przedstawiciele Unibail-Rodamco.
Unibail-Rodamco szacuje, że w tym roku cztery gwiazdki dostanie 20 centrów, a 40 kolejnych większych galerii - do 2014 r.