- Deweloperzy budujący mieszkania w wyższym standardzie przygotowują dla klientów szereg udogodnień, które mają z jednej strony ułatwić życie mieszkańcom, a z drugiej wyróżnić ofertę firmy na tle konkurencji – mówi Marcin Krasoń, Home Broker
Concierge to podstawa
Najpopularniejszym „dodatkiem" do nieruchomości jest ochrona z monitoringiem. Ma to podnieść bezpieczeństwo osiedla i pozwolić mieszkańcom spać spokojnie. Wyższy poziom udogodnień to recepcja z prawdziwego zdarzenia, która przypomina hotelową i może m.in. odbierać przesyłki. Kolejny poziom wtajemniczenia to usługa concierge, czyli asystenci mający wyręczyć zabieganych klientów w załatwieniu niektórych spraw. Takiej osobie można zlecić np. zarezerwowanie stolika w restauracji czy zakup biletu lotniczego.
- Należy jednak odróżnić dostęp do zewnętrznych usług od obecnych na terenie osiedla każdego dnia asystentów. To drugie rozwiązanie jest oczywiście wygodniejsze dla mieszkańców, ale i droższe, decyduje się na nie niewielu deweloperów. Obecni fizycznie asystenci zajmą się nie tylko organizacją czasu biznesowego czy prywatnego, mogą też zrobić niewielkie zakupy czy wyprowadzić psa na spacer – opowiada Marcin Krasoń.
Kawa czeka za zamkniętymi drzwiami