Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 23.03.2015 06:19 Publikacja: 23.03.2015 06:14
Foto: Fotorzepa/ Rafał Guz
Marzeniem Polaków jest dom wolno stojący – tak zadeklarowało ponad 60 proc. spośród 1036 ankietowanych przez Westwing Home & Living. Za atrakcyjne badani uznali także mieszkanie w lofcie (13 proc.) oraz w kamienicy (12 proc.) i apartamentowcu (10 proc.). Rzadko jako miejsce idealne ankietowani wskazywali dom w zabudowie szeregowej (3 proc.) bądź w zabudowie bliźniaczej (2 proc.).
– Dom daje poczucie niezależności. Ma też tę przewagę nad mieszkaniem, że gwarantuje dużą swobodę: brak sąsiadów, możliwość zaaranżowania przestrzeni nie tylko we własnych czterech ścianach, ale również na zewnątrz. Jednak, jak pokazują wyniki badania, nadal spora grupa rodaków marzy o mieszkaniu. Dlaczego? Bo dom to ciągłe obowiązki: drobne naprawy, pielęgnacja ogrodu, odśnieżanie. W bloku ich nie ma. Ponadto mieszkanie daje poczucie anonimowości – tłumaczy Marta Suchodolska, dyrektor w Westwing Polska.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Deweloper ogłasza start nowej inwestycji w stolicy – Piniova Apartamenty. Firma wybuduje mieszkania także w Szcz...
W czterech budynkach przy powstającej stacji metra Chrzanów w Warszawie powstało 517 mieszkań PRS.
Pierwsi mieszkańcy osiedla na radomskim Wacynie odbiorą klucze we wrześniu. Nieruchomość ma zielony certyfikat.
Największy wybór mieszkań z wyższej półki klienci mają na Mokotowie. Liczy się dobre sąsiedztwo, zieleń, usługi.
Deweloper rozpoczyna budowę mieszkań na południowym wybrzeżu Hiszpanii. Startuje pierwszy etap inwestycji 360° b...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas